Otrava-ninja se apropie

105 13 3
                                    

E dimineață, soarele încearcă să-și facă apariția da' nu poate de copaci și eu cu Denis ne plimbăm ca jandarmii.

Uite! Copii care se joacă!

Uite! Un tată cu o fetiță!

Uite! O bătaie! Stai.. Ce?

Îi fac semn lui Denis.

-Alo alo alo! Ce se întâmplă aici? Care a început și ce aveţi? întreabă Denis băgându-se între ei.

-Tu ce vrei, tataie? întreabă unul dintre puști.

-Auzi, copilu'? Nu așa se vorbește cu cineva superior ţie! îi spun.

-Superior zici, hă? Ia să vedem cât de superior ești tu!

Plodu' sare pe mine și începe să dea cu tot ce prinde. Încep și eu să-l atac, dar îmi sare Denis în ajutor și-l ia de pe mine.

Ce copil prost. Eu ziceam de Denis că îi e superior, nu de mine. Dar ce să le faci proștilor?

Dacă mă gândesc mai bine, și eu îi voi fi superior.

-Ajunge cu bătaia! Am văzut destul!

M-am ales cu o vânătaie. Una nu prea frumoasă. Se vede că vârcolacii știu să se bată.

-Ha! Vezi că nu-mi ești superior? Un om n-are cum să-mi fie superior.

Ce are toată lumea de crede că-s om?

-De unde știi tu că sunt om, mai exact?

-N-ai miros de vârcolac, fraiere.

-Ce câine. Miroase pe toată lumea.

Crizatul încearcă să mă facă bucăţi, dar e ţinut de Denis.

-Tu o să mergi la Alpha, copile.

Prietenii ăstuia se uită gură cască când au auzit de Alpha. Vine unul în fugă și se uită mirat la victima din mâinile lui Denis.

-Bună, Beta! O haită mi-a dat scrisoarea asta și mi-a spus să o duc lui Alpha! spune arătându-ne o scrisoare. Poţi să i-o duci tu?

Toţi vârcolacii se uită speriaţi la copil și la Beta. Ah, să înțeleg că ei nu știau cine e Denis. Victima din mâinile lui se uită și mai speriat la Denis.

-Ești Beta? Dar.. Beta a murit!

-N-am murit, copile. Tot aici sunt.

-Nu! Sigur a murit! Și Beta, și Alpha! Doar al treilea la comandă a supraviețuit!

-Despre ce tot vorbești?

Crizat și cu nebunie. Combinația perfectă.

-Hai la tata, spun.

-Și cine e tatăl tău, mă rog?

-Alpha, spune Denis.

Alpha..? Ce-i ăla?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum