-Ce-..
-Nu că ce! Mă lași în pace sau când te prind singură, e vai de viața ta!
-Ce.. Mai face Rio?
-Ah.. Bine. Pe acasă. De ce?
-M-am gândit să ne scoatem câinii afară azi după școală, spune ea.
De când are câine?
-O să ies azi cu Rio, dar o să fiu sigur că ești cât mai departe de mine. Nu mai vreau să-ţi aud gura.
Mă duc în clasă și mă pun în bancă, apoi mă pun cu capul pe masă și mă apuc de desenat cu căștile pe urechi. Poate asta mă va liniști.
Lângă mine vine Anto care îmi face semn spre profesoara care tocmai a venit. Deja? (...)
Am ajuns acasă, am aruncat ghiozdanul pe undeva și m-am dus la mine în cameră. Mâine îi sâmbătă, deci nu mă mai ating de cărți.
Mă duc la unitate și apăs pe buton. În sfârșit mă pot relaxa.
În timp ce mă joc, se aude ceva în geam. Stau și mă uit câteva secunde, apoi văd că cineva aruncă cu crengi. Mă duc la geam și-l deschid, apoi văd moșul ăla de ieri.
-Să știi că n-a fost frumos ce-ai făcut azi.
-Nici tu n-ai făcut ceva prea frumos să știi.
-De ce n-ai venit?
-Ţi-am spus că n-o să vin.
-Nu te-am întrebat ce mi-ai spus, te-am întrebat de ce n-ai venit.
-Aveam lucruri mai bune de făcut, îi spun încercând să mă gândesc la o scuză.
-Cum ar fi?
-Să stau cu tata.
-Asta o poţi face mereu.
-Cum zici tu. Pa!
-Sta-..
Închid geamul și-l las să vorbească singur. Eu vreau să mă joc aici, oameni buni! (...)
Dimineața..
-Ăăă.. În ce secol suntem..? îl întreb pe Rio care văd că se uită la mine.
De ce m-am trezit cu capul pe tastatură? Nu-mi amintesc să mă fi culcat..
-Dark, trez-.. Ah! Te-ai trezit!
-Ce s-a întâmplat?
-Ai adormit, spune tata abţinându-se să nu râdă.
-Cât e ceasul?
-Unu după-amiază, de ce?
Sar de pe scaun și mă uit la el pe jumătate speriat.
-Ce? De ce nu m-ai trezit să mă duc la școa-.. Știi ce? Bine că n-ai făcut-o, îi spun și mă arunc în pat.
-E sâmbătă.