4. Bölüm

538 53 45
                                    


Draco Malfoy'ın nereye gittiğini bilmiyordu Luna. Yine de Harry'i bulmakla ilgisi olduğuna emindi. Morali bozulmuştu Luna'nın. Belki oraya gitseydi, çok önemli şeyler öğrenebilirdi.

Koca evde, tek başına kalmıştı kız. Bunun ferahlığı vardı biraz üzerinde. Saçlarını açtı ve saç diplerini dinlendirdi biraz. Ardından, bir erkek gibi kafasının üstünden topuz yapmak yerine; bir kız gibi saçlarını atkuyruğu olarak bağladı.

Alt kattaki mutfak kısmına geçti. Ev boştu, artık diğer odaları çok daha rahat bir şekilde arayabilirdi. Belki de aradığı herhangi bir ipucunu bulabilirdi bile.

Ama Luna'nın en önemli görevi; kendisini açığa çıkarmamaktı. Malfoylar ne kadar uzun süre Luna'dan şüphelenmezse, Luna da o kadar uzun süre bu evde kalırdı. Aradığı bir ipucuyu bulmak için o kadar fazla zamanı olurdu. İşte bu yüzden, ilk önce Malfoyların dikkatini çekmemeliydi. Ve Draco Malfoy eve geldiğinde yemeğini bulamazsa, sinirlenebilirdi.

Melül melül mutfaktaki dolaplara bakıyordu Luna. Yemek yapmayı bilmiyordu, ne nasıl yapılır bilmiyordu. Bildiği tek şey basit birkaç şeydi ve onlar da Draco Malfoy'u memnun etmeye yetmeyecek şeylerdi.

Bir şeyler bulma ümidiyle dolabı açmıştı Luna. Dolabın içerisinde pişirilmek için bekleyen kuru gıdalar vardı. Onlardan birisine uzanıyorken, kapı zili çaldı. En az Malikane kadar büyük ve gösterişli olan zil, tüm evi titretti.

Malfoyların gelmiş olma ihtimaline karşı at kuyruğu yaptığı saçını hemen açtı Luna. Hızlı ve dağınık bir şekilde eski topuzunu yaptı. Koşarak kapıyı açtı. Karşısında beklediği kişilerden çok farklı birisi vardı.

Siyah giyinmiş Malfoylar'ın yerine, dizine kadar sarı bir etek, üzerine kombinlediği beyaz gömlek ve onun üzerindeki siyah bir ceket vardı. Kahverengi saçlı ve güler yüzlü kadın, Malikaneye uymayacak kadar renkliydi.

"Buyurun?" dedi Luna tek kaşını kaldırarak. Alex gibi sinir bozucu ve aksi konuşmuştu. Oysaki karşısındaki kadın gülümsemesinden bir şey kaybetmemişti.

"Beni Malfoylar tuttu. Onlara birkaç günlük yetecek yemek yapacağım. İzninizle girebilir miyim?"

Hoşnut olmayan bir yüz ifadesi takındı Luna. Tuttukları kadınla beraber mutfağa girdi. Açık bıraktığı dolaptan, kuru gıdaya uzandı ve aldı. Dolabı kapattı ve ismini bilmediği kuru gıdayı bir kapa döktü. İşinden gözünü ayırmazken, bir yandan da kadınla konuşuyordu.

"Bay ve Bayan Malfoy, ayrıca yanılmıyorsam Bellatrix Lestrange için yemek yapmaya geldiniz? Büyük ihtimalle size haber vermişlerdir ama, Draco Malfoy'un sorumlusu benim. Yemeklerini ben yapıyorum."

"Üzgünüm..." dedi ince sesli kadın. Luna kadına bakmıyordu fakat iyi niyetli birisi olduğu sesinden anlaşılıyordu. "Draco Malfoy bunu ailesinden rica etmiş. Tüm Malfoylara, ayrıca dediğiniz gibi Bayan Lestrange'ye yemek yapıyorum."

İçine su doldurmak için aldığı kabı, sert bir şekilde yerine bıraktı Luna. Sinirlenmemesi gerektiğini, hatta bu duruma sevinmesi gerektiğini biliyordu ama sinirlenmişti.


Birkaç derin nefes aldı. Alex'in kullanacağı boş bakışlarla kadına döndü. "Önemli değil, bir erkek olarak bu işte pek iyi değildim zaten."

Nazikçe gülümsedi kadın. Gülümsemeyi, ne tür bir cevap olarak algılayacağını bilemedi Luna.

"Siz işinize devam edin, benim küçük efendi Draco Malfoy'un odasıyla ilgilenmem lâzım."

Secret DutyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin