Merhaba benim adım Zeynep Sude. Daha çok Sude ismini kullanıyorum. Bir anısı yok sadece Sude ismini seviyorum. 1.70 boyunda 50 kiloyum. Eskiden saçlarım siyahtı ama boyattım. Bence şimdi daha güzel olmuşdu. Açık maviye boyattım ve gözlerimle uyumlu yaptım. Gözlerimde mavi. Göz rengimi çok seviyorum. Nedeni değişik bir mavi rengi çok açık, çok büyüleyici. Bu renge hayranım kesinlikle bana çok yakışıyor. Aa bir de unutmadan kumral tene sahibim.Kendimi övmeyi çok severim. Şımarık olduğum söyleniyor doğrudur ama kesinlikle kendimi üstün görmem. Bu biraz salakça.
Gecen ay 19 yaşıma girdim. 19 yaşında hayatımın güzelleşeceğine inanırdım ama pek öyle olacak gibi gözükmüyor. 3 yıl önce annemle babam boşandı. Her hafta sırayla birinde kalıyorum. İkisi de beni çok seviyor ve tabi ki bende onları çok seviyorum. Ayrılmalarına üzüldüm diyemem çünkü gerçekten anlaşamıyorlardı ve bu beni yıpratıyordu. Düşünsenize her akşam kavga eden anne-baba! Can sıkıcı. En sonunda da ayrıldılar işte.
Gelelim bana. Bu yıl üniversiteye başlayacağım. Kocaeli üniversitesi. Evet anlayacağınız gibi Kocaeli'nde yaşıyorum. Burayı seviyorum güzel bir yer. İnsanları muhteşem. Ve çok kargaşa yok bu beni mutlu ediyor.
Hey yarın okul başlıyor unutmuşum. Oldukça heyecanlı ve stresliyim. Yeni okul, yeni arkadaşlar, yeni sıkıcı öğretmenler falan filan.. Tek iyi yönü serbest kıyafet. 12 yıl mal gibi okul kıyafetleri giyindik. Hepsi iğrençti. Gerçekten.
SABAH
Oh
Yeah
Mmmm
Id wait on you forevera day
Sana sonsuza ve her gün dek hizmet ederdim
Handfoot
Canla başla
Your world is my world
Senin dünyan benim dünyamdır
Yeah
Evet
Aint no way youre ever gon get
Alman gerekenden daha azını almanın
Any less than you should
hiçbir yolu yok
Cause baby
You smile I smile (oh)
Sen gülümsersen ben gülümserim
Cause whenever
Çünkü sen ne zaman
You smile I smile
Gülümsersen ben gülümserim
Hey hey heyTelefonumun alarm sesiyle uyandım. Justin'in sesine hayranım. Dinlendirici bir ses tonu var bu yüzden alarma onun şarkısını koydum. Saat 7:25 mükemmel 35 dakikam var.
Banyoya doğru ilerleyip 10 dakikalık kısa bir duş aldım. Kıyafet dolabına ilerleyip kıyafetlere bir göz attım. Sude bugün ilk günün güzel olmalısın, herkesin dikkatini çekmelisin diyen iç sesimi haklı bularak yeniden kıyafetlere göz attım.
Çok kısa olmayan şortumu aldım. Üstüne de beyaz straplez bluz giyindim. Saçlarımı kurulayıp düzleştirdim. Saçım düzdü ama tarayınca kabarmıştı doğal olarak. Saçımı sıkı bir at kuyruğu yaptım. Makyaj yapmayacaktım sadece parlatıcı sürecektim. Makyaja ihtiyacım yok. Ben çok güzelim. Şımarık Sude! Sesini kesermişim iç sesim?!?!
Saate yeniden baktığımda 10 dakikam kalmıştı. Telefonumu ve çantamı alıp aşağıya indim. Babam işe çoktan gitmişti. Beyaz converse'leri ayağıma geçirdim. Masada duran anahtarları alıp kendimi dışarı attım. Kapının önünde duran mükemmel arabaya baktım. Hah evet o benim bebeğim mini Cooper'ım. Arabayla 7-8 dakikada okula ulaştım. Arabayı otoparka park ettim. Çantamı koluma takıp okul kapısında durdum. Evet başlıyoruz Sude..
MERHABA ARKADAŞLAR BU İLK HİKAYEM. BU İLK BÖLÜM OLDUĞU İÇİN PEK HEYECANLI OLMADI. EĞER OKUMAYA DEVAM EDERSENİZ KATEGORİDE SEÇTİĞİM GİBİ MACERALI OLACAK. OKUYANLAR VE VOTE VERENLERE TEŞEKKÜR EDERİM ŞİMDİDEN. ARKADAŞLARININZA ÖNERİR BU HİKAYEYİ DUYURURSANIZ ÇOK MEMNUN OLURUM XX.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MACERA ÇUKURU
Teen Fictionİçkiye yenik düşen kızın sonu nasıl bitebilirdi sanki? İstediğini elde etmeye çalışır ve başı beladan çıkmaz. Ama her şeyi elde edemez bu insanlığa aykırı bir şey. Macera dolu hayatı onu bıktırırken tutunabildiği tek bir şey var. Oda hikayenin içind...