Néhány fiatal nagyon jó barátságot ápolt egymással, egy nap viszont minden megváltozott mikor James át hívta az egyik lány barátjukat, Esther-t hozzájuk egy délután.Mikor a lány meglátta, hogy hol laknak a barátai, nagyon ledöbbent..Egy lakótelepi emeletes ház volt, ami már kezdett omladozni, volt ahol már fal és ablak sem volt.A ház lakói nagyon meg ijesztették Esther-t, mivel mindegyik lakó elme beteg volt.A fiú mondta a lánynak hogy várja meg őt a kapuban amíg felmegy, és megkérdezi az anyját hogy fel viheti e.Amíg Esther egyedül lent várakozott, addig egy elmebeteg a szeme láttára akasztotta fel magát.Ez nagyon lesokkolta, James ezután 1-2 perc múlva oda ért Esther-hez, elmondta neki mit látott de ő ezt már kicsit sem találta furcsának.Felmentek a fiú lakására, mikor a folyosón végig mentek, Esther úgy érezte mintha figyelnék minden lépését, pedig senki nem volt a folyosón rajtuk kívül. Beértek a lakásba, ahol ott volt a lány legjobb barátnője is, megbeszélték, hogy menjenek el valamerre mert a lány már kicsit rosszul van ettől a közegtől ami lent van az udvaron, és folyton csak az ordibálást hallgatja.Elindultak, felszálltak egy helyi buszra. Amíg Esther elaludt a buszon, addig valamelyik "barátja", érzéstelenítőt adott be neki, utána rátett a hasára egy ember evő százlábút.Egyből a hasába mászott és a petefészkéig ásta be magát, ahol elkezdett lepetézni. A lánynak ez fel sem tűnt, mivel még az érzéstelenítő hatása alatt volt.A buszról megláttak egy lányt az úton heverni. Leszálltak és segíteni próbáltak neki. Az úton fekvő lány elmondta, hogy egy féreg van a hasában és érzi ahogy rágják belülről. A többiek meg kérdezték tőle, nem tudja e hogy került oda?! A lány csak annyit mondott, hogy semmit nem érzett, és nem érti ő sem hogy került a hasába a féreg. Nagyon sírt, és kérte, hogy segítsenek neki kiszedni belőle mert nem akar meghalni, de így is, úgy is az lett a volna a vége.A fiatalok elkezdték felvágni a hasát és meglátták hogy százával nyüzsögnek benne az emberevő lárvák. Esther eddig végig a buszon feküdt, míg nem, már kezdte érezni magában a mocorgást, sejtette hogy benne is ez a féreg van, mivel ugyan azok a panaszok jelentkeztek nála is. Érezte, hogy rágják belülről. Nagyon megijedt. Nem is szólt a többieknek, mert látta rajtuk, hogy mennyire tetszik nekik az, hogy látják szenvedni a lányt és élvezettel boncolják fel őt élve, semmiféle segítőszándék nélkül. Minden jel arra utalt, hogy ők is súlyos mentális zavarban szenvednek, ezért inkább elmenekült előlük egy erdőbe mikor a többiek nem figyelték. Az erdőben meglátott egy kis faházat, be futott, és az emeleten talált egy pisztolyt amivel fejbe lőtte magát. James és a többi barátja, elkezdték keresni Esther-t hogy mégis hol lehet, kezdtek már nagyon idegesek lenni mivel semmi pénzért nem hagyták volna ki azt, hogy őt is felboncolhassák.Csakhogy a buszról egy utas kihívta a mentőket és a rendőröket, akik végül bevitték őket a kapitányságra, és kihallgatták őket. Majd miután vihogva és semmi szemrebbenés nélkül vallották be a rendőröknek, hogy élve felboncoltak egy lányt, a másikat meg a halálba kergették és emberevő férgeket tettek a testükbe a rendőrök kivizsgáltatták őket szakemberekkel , és miután kiderült, hogy mentálisan zavart az elméjük, elmegyógyintézetbe záratták őket. Ahogy azt meg is érdemelték.
Egyesek szerint még ma is ott kísért a szellemük, a rájuk jellemző vihogások zajában.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Horror Történetek
TerrorHa egy kicsit is szereted a hátborzongató/ijesztő történteket vagy csak szimplán megöl az unalom itt a helyed! :)