Még 10 rövid történet

1.5K 74 8
                                    

1. "Üvegen kopogó hangra ébredtem. Először azt hittem az ablak, de aztán rájöttem, hogy megint a tükör az... "

2. "Kutyák és macskák között felnőve megszoktam a kaparászás hangjait az ajtómon. Most, hogy egyedül élek ez sokkal nyugtalanítóbb..."

3. "Esküszöm mióta egyedül élek ebben a házban, többször csuktam be ajtót, mint ahányszor kinyitottam..."

4. "Megkérdezte, miért szuszogok olyan hangosan. Én viszont egyáltalán nem szuszogtam..."

5. "A feleségem a múlt éjjel felkeltett, hogy betörő van a házban. Két évvel ezelőtt egy betörő ölte meg őt."

6. "Felébredve az éjszaka közepén, a gyerekőrön keresztül hallottam az első szülöttemet  csitító hangot. Aztán ahogy megfordultam, a karom hozzáért a mellettem fekvő feleségemhez..."

7. "Mindig azt hittem, a macskámnak valami baja van a látásával, mert úgy tűnt, állandóan az arcomat nézi. Aztán egy nap rájöttem, hogy mindig is a hátam mögé nézett..."

8. "Egy kellemes álmom volt, mikor valami kalapálás-szerű zajra ébredtem. Utána már szinte nem is hallottam a koporsóra hulló földet a saját sikolyomtól..."

9. "Nem tudok aludni - suttogta fülembe, mikor bemászott mellém az ágyba. Fázva ébredtem, azt a ruhát ölelve, amiben eltemettük..."

10. "Nem tudok aludni - suttogta fülembe, mikor bemászott mellém az ágyba. Fázva ébredtem, azt a ruhát ölelve, amiben eltemettük..."


Horror TörténetekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang