Pravidla

1.8K 83 4
                                    

Pohled Harryho

Přišel jsem do Velke síně a Ron se mě okamžitě zeptal ,,Co se stalo? Hermiona sem přiletěla, ani nepozdravila a vyběhla nahoru a...
..brečela." ,,To je na dlouhý povídání" odpověděl jsem mu. Oba jsme vyšli nahoru a lehli si. Ron už usl, když mě napadla totální blbost. Vzal jsem si neviditelný plášť a šel po schodech do společenské místnosti. Překvapilo mě, že Hermiona sedí ve křesle a kouká do krbu. Stoupl jsem si za ní sundal si plášť a dal jí pusu na krk. Hermiona sebou cukla a otočila se. Když mě spatřila usmála se a ptala se ,,Proč jsi to udělal?" ,,Řekněme, že nemám vykládat lži." odpověděl jsem. Nasadil jsem si plášť a chtěl odejít, ale Hermiona mě chytla a chtěla něco říct, ale přerušil jí hlas z krbu. Byl tam Sirius. ,,Siriusi!"zakřičel jsem. Povídali jsme si o štábu a o Umbridgové, že nás nechce se nechat bránit.

 Povídali jsme si o štábu a o Umbridgové, že nás nechce se nechat bránit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sirius zmizel a já vydechl ,,Potřebujem učitel na OPČM." Hermiona už tam nebyla. Druhého dne ráno šli všichni do Velké síně a na cestě tam jsme uviděli několik cedulí s "Pravidly". ,,Nepoužívat kouzla OPČM, neprovozivat zakázané aktivity, zákaz braní jídla z velké síně" četl jsem ,, Neprodávat zábavné porotechniky a sladkosti, kluk a holka se k sobě nesmí přiblížit blíže než na 15 cm." vtom jsem se koutkem oka koukl na Hermionu a ona na mě také. Šli jsme do velké síně a najedli se. Viděl jsem, jak se na mě jedna dívka z Havraspáru Cho dívá. Hermiona se na mě zadívala a najednou Ron vykřikl ,,Hermiono ty máš na krku cucfleka."

Hermiona Potter | dokončeno✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat