O růžové Šípence

1.5K 91 23
                                    

Ten pocit, když Růženka je český jméno, takže tam musej mít všichni český jména a skončí to takhle :D ¯\_(ツ)_/¯ PS: Jakou chcete další pohádku?

#naRůženu

Byla jednou jedna krásná čarodějnice.....

A ta měla ošklivou sestru, o které je tenhle příběh. A ta se jmenovala Gertruda. Gerta ráda chodila k Hradu šmírovat prince. Právě teď se dívala oknem do královské koupelny. ,,Hehehe moje princátko se sprchuje." smála se slintajíc. Když v tom se na ni princ otočil. ,,Co to tu provádíš?" Zeptal se pohoršeně a dal si ručník kolem pasu. ,,On na mě mluví" Začala Gertruda šílet celá červená.

,,Stráže!" křikl princ a stráže Gertrudu chtěli odvést, ale ona zmizela. ,,Můžete jít." řekl princ a stráže už byli na odchodu. ,,Ten je sexy , že jo?" Zeptal se jeden člen stráže, když byli za dveřmi a druhý odpověděl ,,Přesně, dal bych si říct."

Mezitím Gertruda ve svém domě přemýšlela o plánu jak se vdát za prince. Přece jen, princ má už věk na ženění a král se princovi snaží najít ženu. Čarodějnice si vzala krásné šaty a šla na hrad.

,,Zdravím." pozdravila Truda krále.

,,Eh- Co potřebujete?" Zeptal se Král

,,Jdu se vdát za prince" Odpověděla Gertruda

,,Ale paní." začal král.

,,Slečno." opravila ho.

,,Ale slečno, princ už je ženatý a dnes bude mít korunovaci."

,,Coooooooooooo???!!" Čarodějnice Gertruda se naštvala a odkráčela pryč.

Uběhl rok a král měl dítě, byla to krásná dívka.Jmenovala se Růženka. Když se konaly křtiny přišly tři sudičky.

,,Řekla bych, že budeš sexy, ale to máš po tátoj, hmm." přemýšlela první.

,,Aha, už vím! Budeš mít pořád štěstí, malá Šípenko."¨

,,Ale to je Růženka, ne?" zeptala se druhá.

,,Ehmm, no jasně, ale tohle jsou křtiny, takže její druhé jméno bude Šípenka ok?"

,,OK"

,,Budeš stále veselá, že si tě každý hned zamiluje." Předpověděla druhá.

,,Kde je Ludmila?" Zeptala se druhá

,,Vždycky to říká, když přichází , přijde jí to cool." odpověděla jí.

,,Přišla jsem se pomstít HAHAHAHAHAA." křikla Gertrůda

,,Až ti bude 17 píchneš se o trn růže a umřeš!!!!" zvolala a šla pryč. 

,,Ne tak nadlouho!" Objevila se Ludmila. ,,Budeš jen spát a probudí tě polibek z pravé lásky!" 

,,To má být lepší?" zeptala se královna, avšak odpověď nedostala, jelikož sudičky zmizely.

Pohled Růženky

,,Nemůžu tomu uvěřit, že dneska mi je 17." Hučela jsem do svého kamaráda.

,,Nojo, už seš velká holka." Uchechtl se

,,Buď ticho, myslíš si, že seš něco víc, když seš teď rytíř? Nezapomeň, že já jsem princezna." 

,,To mi připomíná, že před odjezdem jsem ti chtěl něco dát, k těm narozeninám." podrbal se na zátylku.

,,Copak?"  

Dal mi krabičku a řekl ,,Uvidíme se na tvý příští narozeniny." mrknul na mě.

,,Budeš mi chybět."Objala jsem ho a on vyrazil na cestu.

Najednou jsem něco uviděla ,,OOOOOOOO KOČKA!" Výskla jsem a utíkala za ní do věže. 

,,Hmmm kam zmizela." řekla jsem si sama pro sebe.

Když v tom jsem najednou uviděla divnou kytku na stole. Měla červený květ, zelené listy a trny.

,,Uuuu," zvolala jsem a vzala tu kytku, ale AU. Píchla jsem se o trn a UMŘELA.....







Teda bolelo to jako bych umřela. Začala se mi klížit víčka, lehla jsem si na postel a zamrmlala ,,Jenom si zdřímnu na chvilku."

Pohled 3. Osoby

Gertruda vzala semínka růže a začala je házet po hradu, mezitím, co všichni uvnitř usínali, a teď se posuneme k rytíři, který se po roku těšil na svou milovanou princeznu.

,,Konečně se uvidíme. " zamumlal na fotku, kterou bůh ví jak sehnal ve středověku.

Již byl v království, ale zámek byl celý porostlý šípkem. ,,Co se tu stalo?" Zeptal se dědečka, který šel okolo.

,,Splnila se kletba, princezna usla a vysvobodí ji jen polibek z pravé lásky. Nechceš bonbónek? " odpověděl stařík a udělal svůdný výraz.

,,Ehm ne, ale děkuju za odpověď." Rychle utekl princeznin nejlepší kamarád ve friendzonu a utíkal na hrad.

Prosekával si cestu až do věže, kde našel spící princeznu. Překonal chuť ji znásilnit a políbil ji. Princezna se vzbudila, řekla že ho má ráda jako kamaráda. KONEC...





Ne dělám si srandu, Růženka si ho vzala a společně zabili tu mrchu Gertrudu a měli dvě děti, kteří byli sexy po dědečkovi.

The end



Vim, že tahle část byla nezáživná a krátká, ale u těch dalších to vynahradim. Pokud napíšete jakou chcete pohádku :3

Pubertální PohádkyKde žijí příběhy. Začni objevovat