Hnojilka

1.4K 75 16
                                    

Byla jednou jedna krásná dívka jménem Hnojilka. Měla nevlastní matku a dvě nevlastní sestry. Dříve měla krásné jméno, ale macecha na něj tak žárlila, že ji přejmenovala. Vzhledem k tomu, že ji nutila se hrabat v hnoji, dala jí jméno Hnojilka.

Macecha Hnojilku nesnášela. Brala jí jako otroka. To bylo ,,Hnojilo." Sem a ,,Hnojilo." Tam. Hnojilka na to byla zvyklá, ale občas jí chyběl otec, který zemřel, když byla malá a ještě zachovalá.

Tento den se chystal ples a Hnojilce to bylo jedno. To se nedalo říct o jejích nevlastních sestrách a maceše. Byly z toho neuvěřitelně natěšené. Pro Hnojilku to byla jen práce navíc. Pořád musela běhat sem a tam a podávat jí věci.

,,Hnojilo, dones mi ty šaty s výstřihem."
,,Hnojilo, podej mi ten příčesek."

,,Hnojilo, dones mi podprsenku, tu červenou."

,,To není pushapka, ty krávo!!!"

A jiné.

,,Určitě mi závidíš." Odfrkla si nejstarší sestra, Světlana.

,,Ani ne." Poznamenala Hnojilka.

,,Ale jo, budu tancovat s krásným princem!"

,,Ale já ho nikdy neviděla, nevytáhnu paty z domu." Setřela ji Hnojilka a hleděla si svého.

,,Chceš jít s náma? "Zeptala se macecha.

,,Ne." Odpověděla Hnojilka. Avšak to co řekla Macecha dál, ji přesvědčilo...............,,Je tam jídlo zdarma..."

,,Ooooo, moc prosím, chci tam s váma!!" Prosila, ale bylo jí to k ničemu.

,,Prosim tě, ani nemáš co na sebe. Navíc seš celá od hnoje. "

,,PLZ," prosila Hnojilka.

,,Dobrá, pokud uděláš, co řeknu," vzala hrách a vysypala ho na zem a to samé udělala s fazolema. ,,Přebereš to a pokud to budeš mít dřív než odejdem, můžeš s náma. "Řekla a Hnojilka začala hned přebírat.

Samozřejmě to nestihla. Dodělala to o pět minut později a tak seděla a brečela.

,,Beheee tolik jídla! !" T-T
,,Beheheee a ZADARMO!" T-T

Najednou ji něco vylekalo.

,,What' uuuuup" uslyšela ode dveří.

Uviděla naprosto úžasnou dívku v černém, měla dlouhé vlasy, v ruce hůlku a na rameni dráčka.

,,Kdo-kdo jsi?" Zeptala se ustrašeně Hnojilka.

,,Já jsem královna TeenPug." Oznámila a poklepala si na korunu.
/nej postava :3/
,,Vzhledem k tomu, že vím jak se cítíš, jsem se ti rozhodla pomoct. Samozřejmě tam půjdu s tebou. Jídlo zadarmo bych si nenechala ujít."

Hnojilka byla šťastná. Zatajil se jí dech jen když to slyšela. Jídlo zdarma

,,Dobře! "Vyskočila.

,,Nejdřív něco s tvým oblečením."

Mávla hůlkou a Hnojilka byla krásně učesaná, byla čistá a měla krásné šaty.
,,Ehm, nemohla bys něco ne černýho?"optala se Hnojilka a královna TeenPug protočila oči avšak barvu změnila na modrou.

,,A co ty boty?"zeptala se, když viděla, že jsou skleněné.

,,Tohle je dneska in." Poznamenala královna.

,,A teď jdeme." Zvolala a ukázala na velký kočár s koni s křídly.

Nasedly do něj a vydali se na krásný zámek.

Jakmile přijeli, otevřely dveře a uviděly to jídlo. Obě se na sebe podívaly pohledem jsme v nebi a utíkaly ke stolu.

,,Vidíš toho prince?" Zeptala se Hnojilka.

,,Jop, takovej sportovec, řekla bych box, ale vypadá vypatlaně." Odpověděla.

,,Co na něj říkáš?"

,,Není můj typ."

,,Oooo, ale koukni na tohohle." Hnojilka uviděla někoho jiného a hned zčervenala. Byl vysoký, měl černé vlasy a modré oči a na nosu brýle. Oba dva si hned padli do oka.

Za to princ se nemohl dívat jinam než na ty dvě. Při pohledu na TeenPug nemohl dýchat. (Jak jinak,že?  XD)

,,Zdravím," přiběhl k ní. Královna TeenPug se opatrně snažila vypařit. To se jí naštěstí povedlo, takže tam zůstala Hnojilka sama.

Ale té to nevadilo. Povídala si tam se svým vyvoleným.
,,Zahrajeme si na titanic." Řekl jí.
,,Cože? "
,,Ty budeš oceán a já pojedu dovnitř tebe."

Avšak tyto hlášky byly klišé a perverzní, tak je Hnojilka neznala a nechala se sbalit. Ptáte se jak to bylo dál?

Hnojilka si nechala změnit jméno na Helen. Vzala si toho knížete a měla s ním tři děti.  S TeenPug zůstala v kontaktu a staly se z nich kamarádky.

Konec

Jelikož to je krátký hodíme sem bonus :3

Bonus

Helen: stačilo to?

Dcera: ne

Syn: chcem další pohádku

Helen: jakou?

Dcera: Krvavě červená karkulka!

Syn: Sněhurka a 7 kluků z lesa!

Dcera: Růžová Šípenka!

Syn: Pedofil a sedm chlapečků!
(Již brzy)

Helen: tak se rozhodněte, pane bože

Mimi: Gaga

Dcera: já nevim

Syn: Jaká je naše nejoblíbenější pohádka

Dcera: a co naše nejoblíbenější postava? >:)

Helen: Bože prosím ne, tuhle jsme četli už milionkrát! O_O

Dcera a syn: O královně TeenPug!!!!!!!!

Přemýšlela jsem, že bych to napsala.

Přece jen tak úžasná postava :3

Doufám, že se vám kapitola líbila, napište do komentáře, co chcete dál a loučí se s vámi

Vaše postava, královna (,matka draků) TeenPug

Pubertální PohádkyKde žijí příběhy. Začni objevovat