Byl jednou jeden chlapec, byl krásný. Líbil se všem dívkám ve vesnici. Byl známý tím, že byl hezčí i než Růženčin dědeček. Vzhledem k tomu, že si všichni mysleli, že je to nemožné, všichni ho díky tomu oslavovali. Jmenoval se Izumi.
Každá dívka ho chtěla, ale byl tu jeden háček. Jemu se dívky nelíbily. Líbili se mu jiní chlapci.
(Wohooo happy Pride month!!)
Jelikož byl červen, jeho otec se ho ptal, co by chtěl dostat. Izumi se zamyslel. Našpulil své princeznovské rty a párkrát zamrkal svými dlouhými řasy.
Jeho otec protočil oči, protože ho už štvalo jak mu Izumi předhazuje, že je hezčí už od 6 let.
,,Růži." řekl Izumi a udělal psí oči.
,,Dobře." řekl otec a přemýšlel, co s ní chce udělat teplého mezitím, co Izumi přemýšlel jak z ní udělá parfém, který pěkně draze prodá.
Vzhledem k tomu, že škrtství měli v krvi, Izumiho otec jel hledat růži do lesů. Jel dál a dál. Dokud neuviděl zahradu, kde byly nádherné bílé růže. Rozhlédl se a řekl: ,,Když to nidko nehlídá, je to prakticky zadarmo." Utrhl jednu růži, ale něco zahlédl.
Bylo to dvoumetrové zvíře. Chlupaté, ale mělo oblečení.
,,To je ale hnusnej hlídací pes." řekl Izumiho otec.
,,Snažím se, co můžu." řekl Netvor uraženě.
,,A proč mi tu trháš růže, které jsem sám zaléval, zastřihával i sázel."
,,Pro mého syna Izumiho."
,,Izu- cože? To je japonsky?" řekl Netvor opovržlivě.
V netvorově hlavě se dělo něco jiného.
,,Aaaaaaaaargh. Tohle je Izumihi táta? Chci aby se mi podepsal na čelo. Určitě má u sebe něco, co mu patří!!! Ajfkswidjawodc!!"
Začal vymýšlet, jak by k sobě dostal svého idola.
,,Dobře, můžeš si vzít růži, ale na oplátku mi dáš to, co tě první přivítá až přijdeš domů."
,,Platí." dohodli se. Veděl, že má tři psi a upřímně ani jednoho neměl rád.
Netvor také věděl, že má tři psi, proto jakmile Izumihk otec odjel, předběhl ho a snědl mu je.
Vrátil se do svého panství a začal sbírat plakáty, fotky a ploštáře v živé velikosti Izumiho, aby je neviděl, až přijde.
Izumiho otec přijel domů a utíkal proti němu jeho syn.
Běžel jako ve spolmaleném filmu. Slzy mu tekly po jeho rudých tvářích a i s červenýma očima vypadal zcela nádherně.
,,Ahoj tati, něco nám sežralo psy."
Otec slezl z koně a uvědomil si, že si netvor přijde pro jeho synka. Začal přemýšlet, jak mu to říct.
,,A tebe teď sežere příšera, kterou jsem potkal v lese."
,,Cooooo?"
,,To je cena za tu růži."
A tak dal Izumimu růži a poslal ho do lesa. Izumi bloudil. Nechápal, proč ho tam otec poslal a aspoň mu neřekl kam jít. Pomyslel si, že když tam nenajde cestu, může se vrátit.
Najednou do něčeho narazil. Podíval se co to je. Byl to muž. Oblečený jako princ. Měl velké a chlupaté ruce. Byl velmi vysoký a měl dlouhé vlasy.
ČTEŠ
Pubertální Pohádky
HumorVšechny známe pohádky. Už nás baví velmi málo, že? Tak tu máte mé verze každé pohádky. Romantické a vtipné.