Ozázka: Kdybyste mě s někým shipovali, kdo by to byl?
Jen se ptám, docela mě to zajímá 😹😹
Byl jednou jeden kluk, jmenoval se Kornimír, ale všichni mu říkali kornout.
Kornout byl velmi oblíbený, obzvlášť mezi děvčaty. Obzvlášť u Pepičky. Milovala ho z celého srdce. Udělala by pro něj cokoliv.
On toho zcela využíval. Pepičko sem, Pepičko tam. Jenže jednoho dne udělal chybu. Řekl Pepičce, ať donutí královnu TeenPug, aby se s ním vyspala.
To královnu urazilo a svou ultra sexy elfí mágskou silou na něj uvrhla kletbu.
Příšernou kletbu jménem beďary.
Ta ta tá!!!!!!
,,Pepičko!" křikl zděšen svého odrazu, který dříve tak miloval.
,,Ano, kornoute?" přiklusala k němu.
,,Podívej, co mi udělala!" povzdychl.
,,Zkusíme krém na beďary." navrhla Pepička.
,,Tak dobře," řekl kornout a povzdechl si.
Tak se Pepička vydala na cestu.
Přišla za spolužáky a řekla: ,,Eej what's up man. Dáte mi krém na beďary?"
,,Eeeeej, já mám krém na beďary, ale nebude to zadarmo." ozvala se holka z davu.
,,Oh s***t maaaan. A co za to chceš?" optala se Pepička.
,,Naše národní jídlo, bagetu." odpověděla s přitom potichu šeptla ,,Ávé TeenPug"
Pepička se vydala na cestu do bufetu.
,,'Sup, máte bagety?" otázala prodavačku.
,,Nemáme."
,,Coooo???!!!! Nemáte naše národní jídlo???!!! Svatá TeenPug vás potrestá!"
,,Jako kornouta, co? Hahaahhaha viděla jsi ho?".
,,To není vtipné."
,,Jestli chceš bagetu, musíš za školníkem. On má jídlo ve svém tajném skladu a řekni ať to sem donese."
Pepička protočila oči a vydala se za školníkem. ,,Pane školníku?" zvolala.
,,Shhh, pojď sem." zašeptal schovaný pod lavicí.
,,Můj syn mi nakázal být doma, ale já musím být v práci."
,,Jo to mi je jedno." řekla mj narovinu.
,,Vemte bagety do bufetu."
,,Nemůžu, dokud mi syn dedovolí jít. Musíš ho jít přesvědčit." řekl jí.
,,To jsou ale *******, všechno musím dělat já." mumlala si pro sebe.
Přišla za prvákem a řekla ,,Dovol školníkovi být v práci."
,,Ne"
,,Jo"
,,Ne"
,,Jo"
,,Fajn, ale mám podmínku."
,,Tak to vyklop." řekla už naštvaná Pepička
,,Budeš se mnou chodit."
,,Na to ti kašlu," řekla Pepička a odkráčela pryč.
Užse chtěla vzdát, ale pak našla na zemi bagetu. Rychle ji vzala a směnila za krém.,,Konečně jsi tu." řekl kornout.
Vytrhl jí krém a namazal si ho na obličej. Po hodině to stále nemělo žádný účinek, ale pak se na zdi objevil velký nápis.
Chceš svůj osud znát?
Obličej budeš mít zohavený,
Když královnu budeš štvát.
Navíc umí super sexy rýmovat.Od té doby každý královně věrně sloužil a objetovával jí každý týden bagetu.
Díky tomu, že kornout jí objetovával bagetu každý den, tak ho vysvobodila z té hrozivé kletby.A co se stalo s Pepičkou? Nakonec se vykašlala na kornouta a začala chodit s tím prvákem.
Konec
ČTEŠ
Pubertální Pohádky
HumorVšechny známe pohádky. Už nás baví velmi málo, že? Tak tu máte mé verze každé pohádky. Romantické a vtipné.