1.Bölüm

105 31 9
                                    

Bu arada medyada Hayat var. Okumadan geçmeyin pls...
Son lokmalarımı da ağzımı attıktan sonra masadan kalktım...
Elime not kağıtlarından birini alıp her zaman kaybolan kalemimi aramaya koyuldum. Benim kalemimi Müge Anlı değil NASA bile bulamaz arkadaş.

Kalemimi iç çamaşırlarımın içinde buldum, nasıl oraya koyulmuşsa kalem, aptal ev arkadaşım Melis'in parmağı olduğundan adım kadar eminim...
Kağıda masayı toplaması gerektiğini belirten bir şeyler yazıp kopardığım bantla sürahinin üstüne yapıştırdım.

Alelacele bir ceket giyip kapıdan dışarı çıktım, bahçemizin kapısına açmak için elimi uzattığım anda ağzımdan bir küfür çıktı.
Benim böyle ceketim mi vardı ? Ya, resmen inekli bir ceket vardı üstümde " Melissssssssssssssse " diye bağırmamla yoldan geçen bir adam tuhaf tuhaf bana bakmaya başladı.

Kolumdaki saate baktığım anda ağzımdan tekrar bir küfür savruldu, allahım lütfen beni affet küfüre zorunlu tutuluyorum.

Koşarak arabaya yöneldim tabi ne kadar koşabiliyorsam (topuklulardan nefret ediyorum)
Arabaya bindikten sonra hemen kartımı arabaya geçirip start/stop'a bastım.

Arabayı son sürat sürmeye başlarken tuvaletimin geldiğini anladım, tutabilirim diye düşünüp yola devam ettim.

Bilin bakalım ne oldu yolda dayanamayacağımı anlayıp en yakın benzinlikte durdum, hemen tuvalete koşup işimi hallettim.
Tam kapıdan çıkmak için adımımı atmıştım ki kafamdan aşağıya benzinin dökülmesi bir oldu.

Benzinli saçlarımı yüzümden geriye doğru attım, kaşlarımın çatılmaktan birleşmeye yüz tuttuğuna emindim.
Arkamdan bir kızın " lütfen yardım et " dediğini duydum.

Bana benzin döken adama parmaklarımı kıtlatarak ilerledim, geçmişte dövüş dersi aldığım için adamı alt edeceğimi düşünüyorum yani ehehehehehe. Adama yumruk atmak için yeltendim fakat eliyle yumruğumu tuttu, ayağımı kasıklarına geçirmemle resmen adam inledi. Kıza " topukla " diye bağırdım, uzun süre koştuktan sonra arkama baktığımda kimsenin olmadığını gördüm, yanımdaki kız soluk soluğa ellerini dizlerinin üstüne koymuş duruyordu.(tabi benim ondan farkım varsa). Sonra tekrar kafamı kıza çevirdim, kız bana minnet dolu bakışlar atıyordu . Dur bir dakika bu kız haberde çıkan mafyanın kardeşi değil miydi?
" Evet o kız benim, haberde çıkan mafyanın kardeşi " ben onu dıştan mı söyledim yav.

Tekrar kolumdaki saate bakarak 1838479393 kere lanet okudum.

"Iıııı şey ben işe geç kaldım zaten nereye gideceksen ben bırakırım " dedim. Oda kafasını onaylar bir şekilde sallayıp, ortaya çok tatlı bir tebessüm attı.
(Tebessüm atılıyormuydu?Ya, sjsjsjsjsjsjsjsjsj tamam sustum)

Hemen arabaya doğru adımlar attım, ama önüme bakmıyorum tabi bir kızın yanında erkeği dövdüm ya popom kalkmayacak mı diye konuşurken arabaya çarptım evet resmen arabaya çarptım, şaka gibiydi ya.

Arkamdan kızın kıkırtıları geliyordu " çekinme, çekinme Gül bir daha bu fırsatı bulamazsın " dememle kız resmen anırmaya başladı, bu kozdan böyle birşey çıkacağını tahmin etmezdim.

Hemen toparlanıp arabaya bindim. Yolda kısa süren sessizlikten sonra Çağla konuşmaya başladı " sen gidip işini hallet ben seni arabada beklerim " dedi. Bende kafamı onaylar bir biçimde sallayıp şirketin yollarına kendimi verdim.

OYUNBOZAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin