-1-

36 3 0
                                    

Medyada Beste var.

İyi okumalar cancağazlarım vote ve yorumlarınızı bekliyorummm umarım beğenirsiniz.:)



Elimdeki topu bir kez daha yere vurdum.Yere, her vuruşumda inliyordu adeta boş sokak elime gelen topu bir kez daha vurdum,yere değdiğinde tekrar çıkmıştı aynı ses, boş sokakta sadece top sesi yankılanırken elime aldım topu ve kafamı kaldırıp karşıdaki potaya baktım bu sefer atacaktım.Derin bir nefes alıp ellerimi havaya kaldırdım ve karşıdaki potaya bakarak gözlerimi kıstım ve elimdeki topu potaya gönderdim top çemberin etrafında dönerken nefesimi tutmuş bekliyordum top birden çemberden içeri girince tek elimi yumruk yaparak havaya kaldırdım çığlık attım ve yerimde zıplamaya başladım.Arkamdan gelen alkış sesi ile bu sefer korkuyla çığlık atıp hızla arkama döndüm.Demir tellere yaslanmış yükünü omzuna vermiş bir ayağını diğer ayağının üzerine atmış alaycı bir ifadeyle bana bakıyordu ve alkışlıyordu sanki çok büyük bir şey becermişsin der gibi bir havası vardı ona göre büyük bir şey olmaya bilirdi ama benim için çok büyük bir şeydi.

''Güzel pastı.''Dedi alaycı bir sesle.

''Saol.''Diyerek ileride duran topa yürüdüm eğilip topu alacağım sırada ıslık sesini duyunca aklıma altıma giydiğim kısacık şort gelince gözlerimi büyüttüm ve şokla yere düştüm bunun üzerine kahkaha attı.

''Birde utangaç.''Çoktan kızardığıma eminim, yerden destek alarak ayağa kalktım ve bu sefer dikkatli bir şekilde eğilip topu aldım.

''Bir maça ne dersin?''Dediğinde gözlerimi kaçırdım iyi oynamıyordum hatta hiç oynayamıyordum.

''Gitmem lazım.''Diyerek bahane sundum ve eşyalarımın durduğu bekleme yerine ilerledim.

''Ne o korkuyor musun yoksa?''Dedi yine ve yine alaycı bir sesle.Sinirle dudaklarımı birbirine bastırıp geriye döndüm.

''Dedim ya gitmem lazım.''Dedim dişlerim arasından.

''Korkuyorum demiyor da.''Dedi yukarı bakarak.Sabırla derin bir nefes aldım.Elimdeki topu hızla ve sinirle ona fırlattım göğüs hizasında tek harekette yakaladı ve bana doğru uyuşuk uyuşuk gelmeye başladı.

''Neyine.''Dedi dibime girince kafamı kaldırmak zorunda kaldım ve bir adım geri gittim o bu hareketime güldü ve ben o an anladım ne kadar yakışıklı olduğunu 'yakışıklı değil çok yakışıklı'dedi iç sesim sanırım onu ilk defa onaylıyordum çünkü fazla yakışıklıydı ama bir damon etmezdi tamam belki birazcık.

''Ne istersen?''Dedim tek kaşımı kaldırarak,bana bir adım daha yaklaşarak aradaki mesafeyi kapattı.

''Numaranı.''Diye fısıldadığında biraz düşündüm elbette kazanamayacaktım zaten oynayamıyordum birde sürekli dikkatimi dağıtacak bir yakışıklı var ve kesin olarak o oynamayı biliyor ve beni yenecek.Elinden topu çektim geri koştum.

''Kabul.''Diyerek topu potaya doğru attım çemberden içeri girince gözlerim şokla açıldı ve ağzımdan bir 'oha' nidası çıktı.Kafasını biraz arkaya doğru atıp potaya baktı ve sırıtarak bana döndü.

Sırıtarak ona baktım öz güvenim yerine gelmişti adeta.''Peki ben kazanırsam?''Diye sordum.

''Numaramı veririm.''Dedi gözlerimi devirdim.''İstemez, ne isteyeceğime maçtan sonra karar veririm.''Dedim.

''Kabul.''Dedi ve üzerindeki tişörtü çıkardı gözlerim direkt olarak karın kaslarına kayınca gözlerim açıldı fazlamı güzeldiler ne?

AptalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin