KONU
Eski dönemlerde dar görüşlere karşı çıkan bir bilim grubu,sonraları kendine bir lider seçer.Her ne kadar bu topluluktan bazıları buna karşı çıksa da lider bir kadındır.
Bu genç bayan güç elde ettikçe bu olayı iyice sapıtır.Grup üyeleri kadının aldığı kararlara nihayet saygı duymaya başlayınca herkes ona uyum sağlar ve ağzından çıkan her bir emri uygulamaya başlarlar.Artık egosu iyice güçlenen kadının,onları doğru ve ilimli yoldan saptırmasıyla,halka ve tüm dünyaya zehir gibi olmaya başlayan grup ortaya çıkar.
Charles Richardson o kadını hep sevdi.O ne yaparsa yapsın aşkı hiçbir zaman eksilmeyecekti.Ama ona görünemiyordu.Hep birilerinin gölgesindeydi.En sonunda dünya birbirine girince işgal içindeki halkın kötü durumunu sonlandırmaya karar verdi.Bunun için bir planı vardı.Gruba karışmak..Bunun için aşkından vazgeçebilecek miydi ?
İlmi arayanlara ışık olmuştu o grup..Aslında onlar hiç kötü olmadı.Hayır hayır,asla olamazdı.Ta ki o seçilene kadar.
Charles'ı aşkından alev alev yaktıran kadın...Ortalığı birbirine katan kadın...Dünyanın kaderini değiştiren kadın...Victoria...
Yeni kurgum !! İnanılmaz derecede heyecanlıyım ! Bu konu aklıma birden geldi ve bütün işlerimi bir kenara bırakıp delilercesine yazdım.Bu arada bazılarınız o bilim grubunu İlluminati'ye benzetmiş olabilir ama adı tam olarak hikayemde yer almayacak.Yani şahıslar,mekanlar ve bazı olaylar tamamen benim kurgum olacak.Not:Videodaki müzik benim yapımım.Böyle bir müziği ilk defa yaptığım için hatalar olabilir.Düşüncelerinizi bekliyorum.
***Reklam yapıyorum ama GarageBand uygulamasını App Store'dan indirebilirsiniz.Melodiler yaratmak çok eğlenceli.
Umarım beğenmişsinizdir.Sevgiler ! Takipte kalın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fallen(Düşmüş)
Historical FictionDünyanın kaderini değiştirenlerin hikayesi... Konuyu okumak için 'Okumaya Başla' butonuna tıklayınız. İyi okumalar... ©Tüm hakları saklıdır