Pozval nás na kafe a šly jsme dovnitř. Lena byla Pořád mimo, takže jsem mu musela na všechny otázky musela odpovídat já.
,,Na jakou školu chodíte?" zeptal se a já se musela zasmát. ,,Na Orsonskou střední." teď se smál i on. ,,Já taky dneska jsem tam nastoupil a do jaké třídy chodíte?" ,,Do 2B" řekla jsem a pořád se smála.,,Já taky." usmál se. Koukala jsem na něj a přemýšlela jak to, že jsem si nikdy nevšimla, že má tak hezký úsměv, když v tom okamžiku mě přerušila Lena. ,,Rebecco, prober se!" V tu chvíli jsem si všimla, že se na něj stále koukám. Začala jsem se červenat a omluvila se. ,,To je dobrý. Já se taky někdy zamyslím a zapomenu na svět okolo sebe." řekl a usmál se. Potom jsme si ještě asi hodinu povídali. Rozloučili jsme se a každý šel domů.Přišla jsem domů, osprchovala se, vyčistila si zuby, lehla si do postele a vzala si notebook. Otevřela jsem FB a měla jsem žádost o přátelství. Víte kdo to byl? Ano. Byl to Thomas. Přijala ji a on mi hned napsal.
Thomas: Ahoj
Já: Ahoj
Thomas: Dneska to bylo fajn
Já: Jo bylo, ale nemusela jsem na tebe vylít to kafe. :)
Thomas: Ale díky tomu jsme se spolu seznámili <3
Tj :). Já už půjdu spát. Dobrou
Thomas: Počkám na tebe a Lenu před školou. Dobrou <3
Ještě jsem to napsala Leně a šla spát.Ráno:zazvonil mi budík a já se šla najíst, vyčistit zuby a obléct. Najednou mi přišla zpráva od Leny: Čekám před tvým domem. Vzala jsem si tašku, řekla máme ahoj a vyšla z domu. ,,Ahoj Leno." řekla jsem, když jsem ji uviděla. ,,Ahoj Rebecco. Tak co Thomas?" zeptala se a usmívala se od ucha k uchu. ,,Nic, jen mi včera psal." ,,A co?" zeptala se hned. ,,Jenom že je rád, že mě potkal atd." dořekla jsem. Najednou se ozval nějaký klučičí hlas ,,Ahojky krásky. Vypadáte úžasně." usmál se. ,,Dekujeme." řekly jsme s Lenou dohromady. Lena mela první hodinu fyziku, takže se od nás odpojila. ,,Co máš Rebecco?" zeptal se tím jeho úžasným hlasem. ,,Matiku."řekla jsem a usmivala se na něj. ,,Já taky, ale nevím kde to je. Dovedeš mě tam?" ,,Jasně, když ji máme spolu." usmála jsem se. Přišli jsme pozdě a ve třídě už byla volná jen jedna lavice pro dva. Sedli jsme si tedy vedle sebe a chvíli si povídali než přišla učitelka. Asi v půlce hodiny mi přišel zabalený papírek od Thomase. Nechceš dneska někam zajít? Když jsem si to přečetla hned jsem mu odepsala. Ne, promiň. Mám dneska trénink, ale co zítra? Hned mi odepsal Anooo <3. Pak skončila hodina a já měla chemii s Lenou. Thomas měl zeměpis, takže jsme se rozloučili. Když jsme si s Lenou sedly tak se samozřejmě začala vyptávat. ,,Tak co Thomas?" ,, No napsal mi kdysi bych s ním nešla ven." řekla jsem ,,A co si mu napsala?" ,,Že nemůžu, protože mám trénink, ale že můžu zítra a on souhlasil." řekla jsem Leně a zrovna zvonilo na hodinu. Lena ještě rychle řekla ,,Ooo, jak romantické." Zbytek hodin ubíhal jako voda a já pak spěchala domů, abych stihla trénink atletiky. Po tréninku jsem šla domů vzala učení a chtěla se naučit něco na zítřek, jenže mi někdo napsal.
Thomas: Ahoj <3
Já: Ahoj Thomasi
Thomas: Tak co platí zítřek?
Já: Jop, už se těším ;)
Thomas: Já taky <3
Já: Já se ještě potřebuju něco naučit na zítřek. Tak zítra. Dobrou Thomasi :D
Thomas: Dobrou Rebecco <3Chvíli jsem se učila a pak šla spát.
Tak je tu nová kapitola :)
Snad se líbí
ČTEŠ
BEST BOY
Roman pour AdolescentsRebecca je 17 holka, ktera ma svoji rodinu a nejlepší kamaradku Lenu, ale co se stane, když přijde na školu slavný kluk? To se dozvíte. Je to moje první knížka, snad se bude líbit :)