Ráno jsem se probudila vedle Thomase, opět. Mám ho ráda a miluju ho, ale občas se mi zdá, že každý den je skoro stejný. Ale tak co, třeba se to změní. Udělala jsem si kafe, vzala jsem si věci a šla jsem do školy. Thomasovi škola začínala později a tak jsem ho tam nechala, aby se aspoň trochu vyspal. Dneska jsme měli první hodinu, po půl roce k nám přijeli lidi, kteří byli ve Španělsku. Všichni vešli do třídy a najednou jsem uviděla Patricka. Panebože úplně jsem na něj zapomněla. Aby jste pochopili Patrick je můj druhej nejlepší kámoš po Luně a když tu byl tak byl možná ještě vetší. Každý den jsme si volali přes Skype...atd., ale pak přišel Thomas a já jsem se do něj zamilovala a úplně jsem na něho zapomněla, teď se bojím, že mi to neodpustí, ach jo, já jsem kráva!
Koukal na mě smutným, ale zároveň šťastným pohledem. Měli jsme tuto první hodinu volnou, abychom se přivítali, byla tam i Lena a Thomas přijde až po téhle hodině, tak aspoň mu to nemusím vysvětlovat před Patrickem. Patrick šel pomalu, ale jistě ke mně a já jsem začala být hrozně nervní. Už byl skoro u mě! Panebože najednou stál nade mnou a usmíval se, ale v očích měl smutek. Nic neříkal a já taky ne, jenom jsme se na sebe koukali, já seděla a on stál, lepší věc než si stoupnout a pořádně ho obejmout mě nenapadla, podívala jsem se po chvíli za něj, stále v jeho objetí a u dveří najednou stál Thomas, koukal se na nás a stál tam jako sloup. A ku-va, proč musel přijít, teď to budu muset oběma vysvětlovat. Šel k nám. ,,Ehm, neruším náhodou?" zeptal se Thomas, Patrick se otočil a nechápal o co go. ,,Zlato není to tak jak si myslíš, já tě nepodvádím s Patrickem, jsme jenom kámoši, on odjel na půl roku do Španělska a od té doby jsem ho neviděla, tak jsme se jenom přivítali a navíc to bylo jenom objetí." Vysvětlila jsem Thomasovi ,,Zlato..??" zeptal se Patrick ,,Vy spolu chod.." už to nedokončil, protože mu do toho skočil Thomas ,,Jo chodíme už přes půl roku." Dodal ,,Proto si mi nepsala, kvůli tomuhle típkovi??" zeptal se zmateně Patrick ,,Jo Patricku, já jsem nějak zapomněla, byla jsem s ním šťastná a tak mi to nějak vypadlo, ale slibuji, že to doženeme." Řekla jsem ,,Okey a co třeba dneska?" zeptal se ,,Po škole." Dodal ,,Promiň, ale dneska vážně nemůžu, jdeme s Thomasem do Popcornu. Chtějí s ním udělat rozhovor a rovnou i se mnou a pak nás chtějí vyfotit. Pak si musíš koupit ten díl Popcornu." Řekla jsem s úsměvem ,,Aha a tak ti aspoň dám dárek k narozeninám." Řekl. Podívala jsem se na Thomase, který jenom na naší konverzaci koukal. Koukala jsem se na něj a usmívala, on si toho všiml a usmál se na mě. Já jsem neodolala a začala jsem ho líbat, on mě... ,,Ehm, my jsme tady taky." Řekla se smíchem Lena ,,Jj, promiň." Řekla jsem a v tu chvíli mě Lena vzala za ruku a někam mě táhla ,,Kluci mi jdeme na záchod. Pak přijdeme, nebojte." Řekla a šly jsme.
Záchody: ,,Proč si mě sem zatáhla?" zeptala jsem se ,,Potřebuju ti něco říct...Ty sis toho asi nikdy nevšimla, ale Patrick tě má určitě rád a už se ti to snaží říct od devítky, ale vždycky, když si s tebou o tom chtěl promluvit, tak si neměla čas nebo si už musela domů. Kdybys viděla jak se na vás koukal, když jste se líbali přímo před ním. Hele, ale nic mu neříkej, on ti to jednou řekne sám a to bude nejlepší." Řekla Lena ,,Aha. To jsem netušila, chudák a to víš, že jsem ho jednu dobu měla hrozně ráda, ale nepřišlo mi, že on by o mě stál, ne jenom jako kámošku, tak jsem se na to asi po roce vybodla." Řekla jsem ,,Ale měl. Jenom nevěděl jak ti to říct a myslím, že když teď chodíš s Thomasem, že to nebude moc dobrý." Řekla ,,A já jsem si dneska ráno zrovna říkala, že občas je to s Thomasem nuda a že je to stále stejný. A najednou přišel Patrick a dohromady s Thomasem, to bude bitva, ale bohužel o mě." Řekla jsem ,,Nj, ale musíme je dát dohromady, aby se nehádali, třeba by mohli být pak kámoši." Řekla Lena ,,Ale teď nejsou a jsou spolu v místnosti, panebože oni jsou tam spolu, musíme jít do třídy a to hned!" řekla jsem vyděšeně ,,Tak jdeme." Řekla Lena a rozeběhly jsme se do třídy.
Mezitím ve třídě: ,,Hele Thomasi, já ji mám rád a rozhodně tobě jí nedám, namachrovanej blbečku." Řekl Patrick ,,Hele Patricku, já nevím co máš za problém, ale ty si jí mohl mít od jak živa a nevyužil jsi toho, teď je to moje holka, já jsem si jí vybojoval a získal, tak si laskavě najdi někoho jiného, třeba Lenu, ta je přece volná a je chytrá, hezká...k sobě by jste se hodili, dokonalej pár." Řekl Thomas ,,No jasně, jenže já mám rád Rebeccu a je jen otázkou času, kdy tě opustí a půjde za mnou. Ty jí řekneš něco zlého a za kým půjde se vyplakat, za mnou, takže si na mě dávej pozor." Řekl Patrick.
,,Na koho si má dávat pozor?" zeptala jsem se Patricka,,Na pavouky, prý jsou teď nějací velmi jedovatí." Řekl Patrick (omlouvám se těm, kteří mají rádi pavouky.) ,,Aha.." řekla jsem a zazvonilo na přestávku. ,,Kluci my jdeme na další hodinu, máme matiku. Tak se mějte a Thomasi počkej na mě před školou, půjdeme na ten rozhovor." Řekla jsem a dala jsem mu velkou pusu, doufám že se k sobě budou chovat hezky.
Thomas: ,,Tak ahoj Patricku a doufám, že se budeme někdy kamarádit." Řekl jsem ,,Zapomeň, čus." Řekl a odešel. Ach jo, proč o ní nebojoval takhle dřív, no to je jedno, musím na hodinu.
Ahoj <3 dneska vydávám další kapitolu, rozhodla jsem se že tak dvacet nebo dvacet pět kapitol udělám, ale to se ještě uvidí :D, musím mít nápady. Chtěla jsem vám to trochu osladit, stále se tam jenom líbali a bylo to stále stejný a tak mě napadlo, že by se tam mohl ukázat její kámoš Patrick, snad se líbí, budu ráda za přečtení, komentáře...prostě všechno :D <3 xoxo Teryrebeccatoth. PS: Koho máte zatím raději Thomase x Patricka?? :D
ČTEŠ
BEST BOY
Teen FictionRebecca je 17 holka, ktera ma svoji rodinu a nejlepší kamaradku Lenu, ale co se stane, když přijde na školu slavný kluk? To se dozvíte. Je to moje první knížka, snad se bude líbit :)