Upozornění: těm co je pod třináct si to raději nečtěte :D
Ráno jsem se probudila a uvědomila si, že mamka vlastně už není doma. Začala jsem se radovat, že u mě Thomas může přespat a Lena taky a navíc taky kvůli tomu, že byl pátek a od soboty do úterý jsme měli volno. Šla jsem se nasnídat atd., lehce jsem se namalovala a oblékla jsem si to nejlepší co jsem doma měla. Vzala jsem si tašku a klíče. Otevřela jsem dveře domu a před nimi stál Thomas ,,Ahoj, moje krásná princezno." ,,Ahoj, můj princi." zasmála jsem se, Thomas mě chytl za ruku a šli jsme do školy. Byl to asi zázrak, protože před školou nestál žádný novinář ani nic jiného. Před školou jsem řekla Thomasovi ,,Máma dneska odjela na týden, nechceš u nás přespat až do pondělí?" ,,Jasně a proč ne až do úterý?" usmál se ,,Protože s Lenou chceme udělat dámskou jízdu." řekla jsem ,,Aha, no nevadí, jenom musíme po škole ke mně domů pro věci." ,,Dobře.", protože Thomas měl celý den jiné předměty než já tak jsme se rozloučili. ,,Ahoj Thomasi, počkej na mě před školou." řekla jsem u skříněk ,,Jasně, ahoj zlato." řekl a odešel na matematiku. Šla jsem po chodbě a potkala jsem Lenu. ,,Ahoooj Lenooo." řekla jsem s úsměvem na tváři ,,Ahoj Rebecco, stalo se ti něco? Chováš se nějak divně." zasmála se ,,Máma dneska odjela a budu mít týden pro sebe dům a Thomas u mě bude až do pondělí spát a ty pak z pondělí na středu. Já se tak hrozně těším." ,,Já vím už jsi mi to psala.... crrrrrr .... tak už si sedni." sedla jsem si a začala jsem poslouchat výklad učitelky, po chvíli jsem si začala kreslit do sešitu, protože to byla vážně nuda. Konečně skončila škola, šla jsem ven a před školou už stál Thomas s taškou( ta taška byla s oblečením a ne školní taška :D) a velkou kytkou modrých růží. Rozeběhla jsem se za Thomasem a obejmula jsem ho, tak jak nejvíc jsem mohla. ,,Miluju tě." řekla jsem se slzami v očích ,,Já tě miluju víc." řekl, podíval se mi do očí a spojil naše rty. Líbal tak vášnivě jak se jen dalo. Byla to ta nejlepší pusa co jsem kdy dostala. chytla jsem ho za ruku a šli jsme ke mně domů.
,,Tak tady je můj pokoj a vedle je rodičů, budeš spát tam." ,,Dobře a nejdeme se na něco podívat?" zeptal se jeho krásným hlasem. ,,Jasně a co bys chtěl?" ,,Vyber něco ty, ale chtěl bych aby tam hrál Leonardo DiCaprio." řekl ,,Okey, tak tedy Romeo a Jůlie. Je to romantický a střílí se tam. Takže dobrý jak pro mě, tak pro tebe." usmála jsem se. Pustila jsem film a lehla jsem si na Thomasovu svalnatou hruť.
Přišla část kdy Leo přijde do místnosti kde leží Jůlie a myslí si, že je mrtvá. Začala jsem brečet, protože ty Leonardovi brečící oči, ach jo, nemám slov má prostě krásné oči. Thomas si všiml, že brečím vzal kapesník a utřel mi slzy. Musím uznat, že Thomas má taky krásný oči a dokonce se mi líbí víc než ty Leovi a to je co říct. nemohla jsem odolat a začala jsem ho vážně líbat, najednou mi začal svlékat triko, potom kalhoty. Jemu jsem sundala tričko, ty jeho svaly. Trochu jsem se bála mít s Thomasem sex a tak jsem ho ze sebe skopla. ,,Co se stalo? Šel jsem na to moc rychle? řekl ,,Nene, ale ještě to nechci." ,,Dobře zlato, nebudeme pospíchat. Koukali jsme se ještě na nějaký filmy. Najednou jsem se podívala na hodinky a bylo už deset večer. ,,Tak já už půjdu spát." řekla jsem ,,Já už jdu taky spát." oba jsme se převlíkli a šli jsme spát. Před dveřmi jsme si řekli dobrou a zavřeli jsme je za sebou. Lehla jsem si do postele a zavřela jsem oči. Bohužel mi nešlo usnout, myslela jsem stále nad tím jak jsme se líbali na gauči. Najednou se ozval za zdí Thomasův hlas ,,Rebecco spíš?" zeptal se. Neodolala jsem tomu hlasu, otevřela jsem dveře a skočila mu do postele. Začali jsme se líbat, sundala jsem mu tričko a on mně taky. Najednou jsme měli dole i kalhoty, rozepl mi podprsenku, začal mě po celém těle líbat. Bylo to něco neuvěřitelného. Byl tak sexy, nandal si kondom a vložil ho do mě. Začala jsem mu líbat ty jeho svaly a pak on mé tělo. Byl to nejhezčí okamžik v mém životě. Zbytek noci jsme si povídali a samozřejmě jsme se líbali. ,,Už tě v životě neopustím." řekl s úsměvem v očích. Jenom jsem se usmála a lehla jsem si na jeho břicho. Najednou jsem se probudila v posteli a Thomas nikde vzala jsem si spodní prádlo a šla jsem se podívat do kuchyně. Thomas stál u stolu a dělal snídani, problém byl v tom, že tam stál jenom v spotkách od Calvina, ,,Ahoj princezno, jak ses vyspala?" řekl. Já jsem nic neříkala, jen jsem se z ním rozeběhla a začala jsem ho líbat.
Tak je tu další kapitola, je teda trochu kratší, ale další kapitoly budou delší. Snad se líbí :)
ČTEŠ
BEST BOY
Genç KurguRebecca je 17 holka, ktera ma svoji rodinu a nejlepší kamaradku Lenu, ale co se stane, když přijde na školu slavný kluk? To se dozvíte. Je to moje první knížka, snad se bude líbit :)