Traim intr-o jungla numita ''viata''.
Cand eram in generala am avut o prietena, ne intelegeam foarte bine, fraceam totul impreuna: mergeam la scoala, uneori dormeam la ea sau ea la mine, ne uitam la filme, dar totul s-a schimbat. Atunci cand ea a avut primul ei iubit.
Nu mai vorbeam asa des,pentru ca ea era mai tot timpul impreuna cu el. Cand o intrebam daca iesim afara, ea imi spunea de fiecare data acelasi lucru ''sunt cu Alex afara, scuze, dar nu as putea sta cu amandoi, pentru ca nu pot sa va dau amandurora aceeasi portie de atentie."
De aceea noi nu am mai tinut legatura. De atunci eu nu am mai avut nicio prietena.
Acum, singurele mele prietene erau cartile, povestile din ele si personajele. Traiam fiecare lucru din poveste impreuna cu personajele, doar atunci cand citeam puteam simti si eu ce stimt celelalte persoane in viata de zi cu zi. Tot ce simteam atunci cand citeam ma facea fericita, dar sunt prea timida pentru a credea ca pot trai si eu in viata reala acele sentimente care pareau atat de dulci si de magice.
Maine incepe un nou an de liceu.
Alarma suna... si suna... si suna.. pana hotarasc sa o opresc. Ma trezesc, intru in baie imi fac un dus scurt, imi aranjez putin parul apoi ies. Ma imbrac cu ceva simplu: o pereche de blugi negrii, o bluza neagra cu o pisica pe ea, iar in picioare imi iau o pereche de tenesi tot negrii.
Cobor in bucatarie unde il gasesc pe fratele meu si pe mama luand micul dejun, mananc un mar si imi mai pun inca unul in geanta, ies din casa si ma indrept catre statia de autobuz. Ajung in statie si observ ca cel mai popular baiat din liceu impreuna cu iubita lui asteptau si ei autobuzul, imi arunca amandoi o privire in scarba, apoi urca in autobuz.
Ajung la liceu, cobor si ma indrept catre locul unde ar trebui sa-i gasim pe dirigintii claselor. Ii gasesc pe ceilalti colegi, care bineinteles nici nu ma baga in seama. Prima zi mereu dureaza putin , asa ca acum ma indrept spre casa.
Mergand pe strada deodata vad o masina in care se afla trei baieti si doua fete oprindu-se in fata mea, incerc sa ocolesc masina, dar aud pe cineva :
- O ''pisica'' neagra care indrazneste sa ne taie calea.. Mai! mai! spune unul dintre pampalaii din masina.
Ii ignor si continui sa merg , dar aud aceeasi voce din nou.
- Pisi, cu tine vorbeam!
- Imi pare rau! dar eu nu accept sa-mi spui ''pisi'' , asa ca poti sa-ti continui drumul si sa nu ma mai deranjezi.
-Bine! dar nu uita ca o sa ne mai vedem, papusa.
prietena mea din generala, Kara.
iubitul Karei, Alex.
La media este fratele meu, Eduard.
Un nou capitol. puup ^.^
CITEȘTI
El poate schimba totul...
RomanceMei este o fată de 17 ani, în trecut ea suferă foarte mult, dar viitorul îi va fi schimbat de un anume băiat de care se va îndrăgosti.