Dupa doua saptamani
Mei povesteste
Incep sa ma inteleg din ce in ce mai bine cu Roby: mergem impreuna in fiecare zi la scoala, ne intoarcem tot amandoi, uneori ne uitam la filme impreuna. Cred ca incep sa-l plac, timpul petrecut cu el ma face sa-mi dau seama ca nu e ca ceilalti baieti asa cum credeam la inceput. Gesturile lui, glumele lui, vorbele lui, ma fac sa-mi dau seama ca nu toti sunt rai, ca nu toti se gandesc doar la ei, ma fac sa vreau sa-l am lanaga mine mereu, ma fac sa vreau sa impart totul cu el.
Daca va ganditi cum a mai decurs relatia dintre mama si domnul acela, ei bine sunt impreuna si se gandesc la casatorie. Sunt asa fericita ca mama si-a gasit pe cineva care o merita.
Ea mereu punea fericirea mea si a fratelui meu pe primul loc , nu asculta ceea ce ii spuneau ceilalti, atitudinea ei si modul in care aborda o problema ma faceau sa fiu mai optimista, sa cred ca totul va fi bine si ca se va rezolva de la sine.
Ma opresc din gandit si ma strecor din lumea mea catre realitate, la auzul unor delicate batai in usa camerei mele. Deschid usa, dar nu era nimeni care sa astepte sa-l las sa intre. Vreau sa inchid usa dar observ un plic verde pe covoras, il iau de jos si intru in camera. Il deschid si vad un bilet pe care era scris: ''te astept la mine in camera, am mancare si suc", iar intr-un colt se semnase Roby. Ma uit pe fereastra si il vad cum imi face cu mana incurajandu-ma sa ma grabesc.
Trag draperiile pentru a ma putea schimba, fara sa ma vada Roby. Scot din dulap un tricou negru cu ''AC/DC'' si o pereche de pantaloni, ma incalt si apoi iau din frigider o cutie cu inghetata.
Bat la usa, dar nu raspunde ''pfff.. oare ce o face afurisitul ala de Roby?''. Bat mai tare , dar nimic, deschid usa si ma indrept spre camera lui. Intru , iar el statea foarte comod si linistit in pat asa ca ii spun:
- De ce naiba nu ai venit jos cand ai auzit ca bateam ca disperata la usa?
- Mehh.. stiam ca o sa renunti si o sa intri singura. De ce ar fi trebuit sa ma obosesc sa cobor din pat si sa deschid o usa?
- Pentru ca asa ar fi fost politocos!
- Ne cunoastem de trei saptamani, ti-am mai zis ca poti sa te simti ca la tine acasa si ca poti sa vii cand vrei la mine.
- Da stiu, in fine.. de ce m-ai chemat la tine?
- Voiam sa ne uitam la un film. Ia loc!
- Ok . Am adus inghetata!
- Mei, poti te rog sa aduci din bucatarie doua lingurite?
- De ce eu ?!
- Pentru ca tu ai adus inghetata , nu eu. :)
- Ohhh.. bine, cretinule!
- Si eu te puup.
CITEȘTI
El poate schimba totul...
RomanceMei este o fată de 17 ani, în trecut ea suferă foarte mult, dar viitorul îi va fi schimbat de un anume băiat de care se va îndrăgosti.