.'-'. 2

13 1 0
                                    

Ajung acasa, ma schimb in ceva mai comod,apoi incep sa ma uit la seriale.
Privesc ceasul, acesta indica ora 02:25, "pfff" ar trebui sa ma pun la somn , maine iar am scoala.

Ma trezesc dimineata, imi fac un dus scurt apoi ma imbrac. Imi iau o fusta gri, o bluza rosie si o pereche de tenesi tot gri. Cobor in bucatarie,unde il gasesc pe fratele meu, David, care se ofera sa ma duca cu masina la scoala. Accept bucuroasa, macar nu o sa ma mai duc cu autobuzul ala in care se afla destul de multe persoane.

Ajung la scoala si ma indrept destul de grabita spre clasa, dar ma lovesc de cineva, ma uit sa vad de cine m-am lovit si imi dau seama ca era baiatul de ieri cu masina.

Se uita la mine si ma studiaza din priviri.

Roby ( baiatul de care s-a lovit) ,povesteste

Ma uitam la ea si simteam ca o cunosc de undeva, apoi imi amintesc ca e fata pe care am oprit-o ieri cand eram in masina si al carei nume nu il stiu. E fata care incerca sa ma ignore... imi amintesc eu.

- Ti-am zis eu " papusa", ca o sa ne mai vedem.

- Nu imi mai zi asa, idiotule!

- Bine, dulceata.

- Nici asa!

- Offf!

- Imi pare rau ca am dat peste tine, eu o sa plec si asa am intarziat la ora. Pa!

- Dar...

Off .. fata asta e asa dificila, nici macar nu mi-a zis cum o cheama.

Mei povesteste

De ce naiba ma tot gadesc la tipul ala, e un idiot care incearca sa se dea bine pe langa toate fetele.
Pfff.. sper sa nu ma indragostesc de el,de fata lui stupida si de comportamentul lui inexplicabil.

Dupa terminarea orelor, hotarasc sa ma duc sa beau o cafea la cafeneaua mea favorita. Acolo gasesti cea mai buna cafea, dupa parerea mea.
Imi beau cafeaua lunistita si spre surprinderea mea o observ pe mama la o masa mai indepartata, discutand cu un domn. Ma uit atenta la ei,mama parea asa de fericita in preajma lui.
Imi iau geanta si plec, pentru a nu le strica discreta lor intalnire, cu prezenta mea.

Intru in camera mea, ma schimb intr-o pereche de pantaloni mai largi si un tricou, macar aici puteam sta si eu imbracata mai lejer.

Se face seara, deschid fereastra si incep sa ma holbez la cer. Deodata vad la fereastra casei vecine un baiat care se schimba.. " ohhh" arata asa de bine, se vede ca stie cum sa atraga priviri.

Se intoarce si observa ca eu ma uitam la el de cateva minute bune, apoi il aud spunand:

- Iti place ce vezi?

- Se putea si mai bine..

- Vrei sa-mi scot si pantalonii?iar apoi se uita la mine pervers.

- Mmmm.. cred ca e deajuns,nu as vrea sa vad mai mult, pe bune.

- Ei da.. toate vreti mai mult.

- Pff. Cred ca mai confunzi cu panaramele, care iti cad la picioare doar cand le arunci o privire. :)

- Oooo! Am uitat sa te intreb, cum te cheama?

- Nu cred ca e atat de important numele meu, dar ma numesc Mei.

- Sunt incantat de cunostinta, Mei, eu ma numesc Roby si se pare ca ne intalnim iar.

- Nu stiam ca imi esti vecin poate eram mai politicoasa, poate..

- Nici eu nu pot sa cred cum de nu m-ai observat pana acum, la cun arat ar fi trebuit sa stai in fiecare seara pe fereasta sa salvezi cand ma schimb, spune el strengareste.

- Eu cred ca acum descrii ceea ce faci tu in fiecare seara.

- Nu ai de unde sa stii ce fac eu in fiecare seara, poate ma holbez la tine cand esti in dus, spune cu un zambet tamp pe fata.

- Nu cred ca ai putea sa faci asa ceva!

- Nu ma subestima, Mei...


Bunaaa la media este Roby♥
Pupici multi, multi.

El poate schimba totul...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum