Incerc sa evit intrebarea, dar sunt intrerupta de vocea lui Roby:
- Te gandesti cam mult la minciuna pe care vrei sa mi-o spui, asa ca inchidem subiectul si .. haaai mai repede si asa intarziem.
Mei povesteste
Orele au trecut de parca ar fi fost ani, dar macar acum sunt acasa. Ma arunc in pat si fara sa-mi dau seama adorm.. cand ma trezesc ma uit la ceas, el indicand ora 18:29, ma dau jos din pat si hotarasc sa-mi fac un dus, trece ceva timp pana ma hotarasc sa ies din baie, ma schimb in ceva comod si cobor in bucatarie. Privesc surprinsa, fiindca mama nu gatea cina, iar nimeni nu se afla in incapere, in casa domnea linistea.
Urc inapoi in capera mea, tinand in mana un bol cu cereale, deschid usa camerei, iar in patul meu se afla Roby plangand.
Ma apropii de pat, ii iau fata in mainile mele, iar el se uita la mine incepand sa planga mai tare, il strag cu putere in brate apoi il eliberez usor din imbratisare si ma uit in ochii lui, intrebandu-l:
- De ce plagi?
- Nimicuri..
- Eu zic, ca ai un motiv destul de bun, care este acesta?
- Mama mea a fost rapita, am cautat in toata casa si am gasit un singur bilet pe acesta scriind ''Ai timp 11 luni sa o gasesti, altfel ea v-a trece la cele vesnice. Cel care a iubit-o mereu, vrea sa fie cu ea din nou, asa ca grabeste-te!''
- Nu te ingrijora o s-o gasim impreuna, nu mai fi trist, putem pleca chiar acum in cautarea ei!
- Bine, atunci fa-ti bagajele si sun-o pe mama ta, ma duc sa-mi iau cateva haine, in 20 de minute sunt la tine.
Imi iau repede o geanta punand in ea cateva haine la intaplare, ii las un mesaj mamei in care ii spun ca o sa ma intorc peste 11 luni sau mai devreme acasa, o atentionez ca nu are de ce sa-si faca griji. Iau geanta si cobor, incui usa si ma urc in masina care ma astepta in fata casei vecine.
Imi pare rau ca acest capitol este atat de scurt, promit ca o sa ma revansez postand saptamana aceasta mai mult. Va pup si as vrea sa imi lasati un comentariu cu parerea voastra despre ce am scris pana acum si daca ar trebui sa continui.. :))
CITEȘTI
El poate schimba totul...
RomanceMei este o fată de 17 ani, în trecut ea suferă foarte mult, dar viitorul îi va fi schimbat de un anume băiat de care se va îndrăgosti.