Beklledim

2 0 0
                                    

Her sabah olduğu gibi kalkıp üstümü değiştirip yemek yiyiorum,ardından servisi bekliyorum. Neden bu servis bu kadar yavaş geliyor anlamam ki ,oysa ki erken gelse evden daha erken kurtulmuş olurum.
Sonunda servis geliyor .Kantine geçip sınıfa geçiyorum.Çöm sınıf arkadaşlarıma günaydın deyip yerime oturuyorum.Sınıfa öğretmen girince herkes çenesini kapatıyor. Derslerin yarısını dinliyorum,yarısında Gizem ve Livayla konuşuyorum böyle daha eğlenceli oluyor, yoksa okul geçecek gibi değil.Teneffüs zili çalınca her zaman ki gibi kantine iniyorum.Hemen gözlerimle Enes'i arıyorum bulunca rahatlıyorum.Benim güzel sevdiğim ama güzel olduğu kadar öküz sevdiğim. Bana yaştıklarından sonra bunları söylemem çok yerinde bence. Bilardo masasında oturuyor,ona hiç bakmıyorum.Gizem'in söylediğine göre bizim olduğumuz tarafa dik dik bakıyormuş.

Kendinizi benim. yerime koyun size biri böyle baksa onun sizi sevdiğini düşünmez misiniz? .
Tabii düşünürsünüz bende düşünüyorum suç mu?

Ders zili çaldığında sınıfa çıkmak için kapıya yöneliyoruz.Yanıma Yusuf geliyor "sigara var mı?"diyor.Olmadığını söylüyorum birlikte sınıfa çıkıyoruz. Tabii o onuncu sınıf olduğu için bizden ayrılıyor.

Sınıfa geçiyoruz. Sınıfta bağıra bağıra şarkı söylüyoruz. Hoca geldiğinde yerlerimize oturuyoruz.

Sonunda öğlen arası oluyor.Kantine geç kınıyoruz gittiğimizde sevdiğim yine her zaman olduğu gibi bilardo masasında oturuyor.Yanında Bilal ve Cüneyt var.

Bilal'i çok seviyorum, aslında onların tayfasindakilerin hepsini seviyorum. Yasin,Cüneyt, Utku vee Bilal.Bizde her zaman ki yerimize geçiyoruz. Enes'in olduğu tarafa hiç bilmiyorum. Kantindr bangır bangır müzik çalıyor. Ben bu okulu çok seviyorum.
Seneye severmiyim bilmem.Sonuçta seneye Enes gidiyor. Aslında seneye okulun çok sıkıcı olacağına inanıyorum.

Bizim grup hemen yanımızda bitiyor .Ders zili calana dek konuşuyoruz. Sonra sınıfa çıkıyoruz. Tabii Enes kentinden on dakika önce çıktı nereye gittiğini bilmiyorum. Bizim kata geldiğimde koridorda  bağırarak şarkı söylüyoruz Gizem,ben ve Sude okulumuzun marşını söylüyoruz. Sonra Enes'in orada olduğunu görüyorum .

Onu sevdiğimi öğrendiğinden beri sürekli bizim katta zaten,anlam veremiyorum tam önümüzden geçerken "bu kata da gelen geçen çok oldu" dedim tabii çocuk suratımıza bile bakmadı. Bakmasındı zaten yoksa onu oracıkta boğabilirdim.

Son zil çalınca hemen servise binmek için hızlı hızlı yürüdüm .Sedirde oturmak istemediğinden. Tam giderken Bilal'i gördüm. Çok tatlı. Servise bindim ve bekledim.

HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin