Bir İşkencedir Ev

2 1 0
                                    

Servis hareket etmeye başladı. Eve gitmek istemiyordum.Benim için eve gitmek işkence gibi bir şey .Sonunda maalesef eve geldim .

Çantamı bir yere atıp üstümü değiştirdim.Televizyonu açtım ve kanallarda gezindim.Hayatın neden bu kadar sıkıcı olduğunu sordum kendi kendime ve bir cevap bulamadım.

Bir araba sesi duydum,içimden dua ediyordum gelenin babam olmaması için ama maalesef ki o idi.Hemen televizyonu bırakıp odama geçtim.Ders yapıyormuşum gibi göstermek için.

Eve geldi her zamanki gibi televizyonun başına geçti. İnsan bir ha hatır sorar dimi yok.Zaten o ne anlar insanlıktan. Babamı düşünerek beynimi yormak istemiyordum,bu yüzden aklıma hemen Enes'i getirdim.

Acaba o da beni düşünüyor mudur?,bunu o kadar isterdim ki.Kitaplarımı açıp ders yaptım ,ardından  çantamı hazırlayıp kendimi yatağa attım. Kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye ve kitap okumaya başladım.

Uykum geldiğinde telefonumu  dolaba bırakıp uykuya daldım.Rüyamda Enes'i görmek istiyordum.
Sabah alarmın sesi ile uyandım .Uzun bir zaman sonra kesintisiz uyku çok iyi gelmişti.Sabahları erken uyanmayı seviyorum. Kardeşimle akşam benle yapmadığı için konuşuyordum bu yüzden onu uyandırma gereği duymadım.

Üstümü giyip,bir şeyler atıştırdım.Ardından servise binmek üzere evden çıktım .
Annem benle geleceğini söyledi gerek yok dedim ama dinler mi? 
Neden geldi ki ne güzel sigara içecektim.Annemi tabii seviyorum. Bizim için babam olacak adama katlanıyor.
Servise bindim.

Merhaba arkadaşlar hikayemin %100 gerçek olduğunu belirtmek isterim.Kendi hikayem.😌

Herkese bol mavili günler💙💙💙💙💙

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 18, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin