1perces

1.7K 254 42
                                    

Meg is volnék az első történettel! csak-egy-fujoshi által megadott adatok:

hely: jungkook szobája
szereplők: V, Jungkook, Jimin
Szitu: V szomorú, mert Jimin megette előle az utolsó banánt. Jungkook vígasztalja. Jimin csak röhög. (kreativitás lvl 69 xD)
Megadott szavak: könnyek, takaró, alma
xDDDDDD

 (kreativitás lvl 69 xD)Megadott szavak: könnyek, takaró, alma xDDDDDD

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Taehyung titokzatos elmélete

- Hyung! Mi történt? - ült le az ágy szélére Jungkook és Taehyung búskomor ábrázatát kezdi vizslatni.

- A mindennek megrontója...újra lecsapott - sóhajtott egy fájdalmasat.

Jungkook persze egyből megértően bólogatni kezdett. Tudta kiről is van szó. Tae azóta hívja így Jimint, hogy az egyszer kigáncsolta szegényt és emiatt egész nyáron gipszbe kényszerült.

- Mit tett veled? - szűkültek össze Kook szemei.

- Megvédtem az esetleges egészséges életmódtól - toppant be a szobába Jimin és felmutatott a kezében egy banánhéjat.

- Mi van? - vágott értetlen fejet a legfiatalabb.

- Nem érted Jungkook?! Megette az utolsó banánt! Az utolsó banánt! - csapott az ágyra mindkét kezével idegesen Tae és nagy zokogásba kezdett.

- Mi?! Most te komolyan? Ez tört-? Tényleg? - kapkodta a fejét Kook a két tag között és kezdte úgy érezni, ő maradt az egyetlen értelmes lény ebben szobában. Bár legyünk tisztelettel! Egy növény is megbújt a sarokban.

- Jól van Tae shhh~ az csak egy banán. Majd veszünk másikat - kezdte el csitítgatni Kook a sértődöttet, mire Jimin csak hangos nevetésbe tört ki.

- A szellemi visszamaradottak csak hallgassanak! Vissza kéne vinni téged, az eredeti élőhelyedre ...-nézett szúrós szemekkel Jungkook és már megint bébicsősznek érezte magát.

- Hova?

- Az erdőbe! Csimpánzokkal! Azoktól merd csak elvenni az utolsó banánt! Előbb döngölnek a földbe, minthogy akár egy ujjal is hozzáérnél ahhoz a szaros gyümölcshöz.

- Jujj Kookie, szeretem, amikor ilyen heves vagy! - kacsintott Jimin és úgy felröhögött, hogy még a könnyek is kicsordultak a szeméből.

- Tae szeretnél valami mást esetleg? Egy almát? - próbálta Kook figyelmen kívűl hagyni Jimint.

- Az nem megy!

- Miért nem?

- Hát mert almával biztos nem működik!

- Mi nem működik??

- A tündérek...Interneten olvastam, hogy a banán belsejében nagyon apró tündérkék laknak, akik teljesítik a kívánságaidat. Ahhoz, hogy előcsalogasd őket be kell tenni a banánt a mikróba és addig melegíteni, amíg ki nem robbannak belőle a tündérkék...-

- Uristen! - szakította félbe Jimin, Tae komoly eszmefuttattását. - akkor...akkor ez azt jelenti, hogy én egy...TÜNNIBÁL VAGYOK! - fagyott le egy pillanatra.

- Mi vagy? - kérdezett Kookie vissza értetlen fejet vágva.

- Tünnibál - ismételte meg a szót Jimin, olyan hangsúllyal, mintha ez lenne a világ legmagátólértetődőbb szava. - Tündér plusz kannibál.

- Te fogyatékos...-sóhajtott Jungkook. - A kannibálok emberhúst esznek.

- Az is van a bánánban?! Emberhús?! Hát milyen beteg világban élünk?! - akadt ki teljesen Jimin és felháborodottan elsétált, kitudja hova.

- Jó kérdés - válaszolt magában Jungkook és visszafordult TaeTae-hoz.

- Minden rendben?

- Nem nincs...nem tudom most, hogyan vadásszak tündérekre...-válaszolta elszontyolodva.

- Hát tudod - gondolkotott el Kook. - létezik egy másik módszer.

- Valóban? - csillantak fel Tae szemei.

- I-igeeeen...méghozzá az, hooogy - fogta meg a takarót Jungkook és az idősebbre terítette. - ez alatt kell maradnod.

- De nem látok semmit!

- Az nem baj. Ha türelmes leszel és vársz, a takaró alatt fel fognak bukkanni egy idő után a fényesen csillogó tündérek.

- Yuppii!!!

- Iggen! - bokszolt bele diadalittasan a levegőbe Jungkook halkan, és végre nyugodt szívvel elhagyta a szobát. Innen bizony Tae addig nem fog mozdulni, amíg nem lát meg egy tündért...szóval lesz egy pár nyugodt napja.

Vége

BTS - ahogy még nem láttadDonde viven las historias. Descúbrelo ahora