Kérdések:
Honnan jött a "tryhard" ötlete?
Well, megihletett egy FMV, és tudatosan el is kezdtem ráírni a sztorit, csak már elfelejtettem, hogy mit akartam, szal teljesen el fogok kanyarodni az eredeti tervtől XD Nem tudom, hogy továbbra is passzolni fog-e erre a vidire.
Ki a biasod?
BTS-en belül Taehyung 😛
Úgy amúgy meg...Taehyung 😅😅Miért őt választottad?
Mert rokonlelkem 😋✌Melyik tagot miért szereted?
Jungkook: Céltudatos, magabiztos és kitartó. Szeretem, mert meg tudta harcolni a saját csatáját az álmaiért.Jimin: A külső megtévesztő, mivel kezdetben nagyon szerény, visszahúzódó volt a rajongóival szemben. Azonban azt hiszem sikerült neki is kilépnie a komfortzónájából és én ezért szeretem őt, amiért egyre inkább sikerül felvállalnia önmagát.
Jin: Egyszerűen remek élete van. 6 jó barát, egy jó meló és töménytelen hülyeség. Szeretem, amiért olyan önfeledten éli az életét. Kedves mindenkivel, kissé szórakozott és nem aggodalmaskodik sokat.
Suga: Imádom azt a morci pofáját 😍😍😍. Szeretem benne, hogy nem hagyja befolyásolni magát. Megvan a saját zenéje és kitart mellette.
Hobi: Szeretem benne az irigylésre méltó tánctudását. Egy nap, én is úgy fogom nyomatni 😎😎
Rapmon: Őstehetség. Ránézek. Hallgatom. És úgy érzem ő erre született. Szeretem látni a szemeiben a csillogást. A zene iránti szenvedélyét.
Taehyung: Szeretem benne azt a boldog kisgyermeket, aki a szemein át néz és pozitív lelkesedéssel áll hozzá mindenhez. Szeretem benne, hogy sokat hülyéskedik, komolytalankodik de ugyanolyan eltökéltség és ugyanolyan kemény munka áll mögötte, mint a többi tagnál.
Milyen állattal azonosítanád őket és magadat? (wutf xd) és miért?
Kookiera régen azt mondta volna, hogy egy nyuszi...well, hát változtak a dolgok XD Kookie egy fekete párduc lett az én szememben:
Rapmonie egy ilyen cuki kis láma izé XD:
KAMU SEDANG MEMBACA
BTS - ahogy még nem láttad
HumorWARNING!!!! Itt minden hülyeséget megtalálsz a BTS-ről amit csak el tudsz képzelni! XD Remélem nem rontom meg vele senki lelki világát...XDD