Hayatinin en kotu gunu okulda baslamisti ona bulasan bir kizla kavgasini bbaslatmisti fakat kizin kafasinin bir tas gelip beyin kanamasindan ölmesini düsünemeisti. Ama olmustu karanlik dunyasinin ilk günü boule baslamisti fakat annesi prensesi icin yapardi biricik esilasinin hapise girmesini göz yumamazdi Esila Çelen 22 yaşında babasini kaybetmis ve hayatin karanlik yapina bulassmis bir kiz lakabi Cimcime ama tek bir kisi ona papatyam diyordurdu ejderyasi Helin
Hayatinin cogunu hapiste gecirmis bir kiz henuz 22 yasinda babasi yuzunden hapise girmis bir kiz lakabi ejderya Helin babasinin siddetinden bikmis ve dayanamayip babasinin katili olan kiz Esila gibi dunyanin karanlik yuzuyle bulustu ve papatyasi esilayla kucuklukten beri kardesler.
Ferah masum bir kiz henüz oda 22 yasindadir Lakabi pandadir nedeni ise pandalara asik olmasi Ferah dunyanin karanlik yuzuyle yuzlesemestir fakat Ferah Helinle Esilanin liseden arkadaslarisir ama cimcimeyle ejderya onun herseyleri olmuslardirdi.
*-------------*--------------*
Hersey bir cinayetle basladi onun icin onun ismi poyraz sinir hastası aşkı icin cinayet isledi suan yaşı 24 samsunda bir gece külübü sahibi aslında gerçek hayatı bir cok ta aydınlık deyil hapisten çıktıktan sonra hayati hep karanlik oldu gizli yollardan sillah ticareti yapıyor tabiki örgütlere deyil aslında o şekilde ilerleye bilirdi ama o mafya olmaya karar verdi .Herşey bir hırsızlık la başlamıştı onun icin onun ismi emir bir galeriyi soyduktan sonra yakalandı ve hapse girdi gençliği hapiste gecti hapisten çıktıktan sonra kendisine bi galeri açtı ama eski haytinda olduğu gibi de normal yasamayi sevmiyordu samsunun en büyük hırsız çetesi reis idi lakabi ise CİO lakabını seven biriydi onun icin hersey anlam ediyordu cetesin de hayin çıkınca bir cinayet isledi bunu duyan mafya babaları cio yu yanına aldı ve büyüdü kendi de bir mafya lideri olmuştu.
Onun icin hersey bir mahalle kavgasıyla başlamıştı adı gökhan girdiği bir mahalle kavgasinda işlediği bir cinayet yüzünden hapse girdi hapiste kous reis liyi yapti hapiseten çıkınca kaçak yollardan kazındığı para sayesinde tefeci oldu ve işinde baya büyümüştü .
Anlicaginiz onların günahsız günleri yok ve olmicak gibiydi .