H5

157 5 1
                                    

-Josje-
Ik loop naar huis toe en heb het gevoel dat ik gevolgd word. Ik vind het een beetje eng want het is ook al donker geworden. Ik begin harder te lopen en het laatste stuk ren ik half naar m'n auto toe. Ik kijk op zij en zie daar een meisje staan. Ik doe het raam open.

-Sanne-
Ik loop naar de kassa toe en leg de spullen op de band en pak m'n geld. Dan voel ik opeens een touwtje in m'n jaszak. Oja ik had ooit iets gemaakt voor Josje voor als ik haar ooit tegen kwam. Het was een armbandje. Ik ben heel goed in het maken van armbandjes. Dat heb ik vroeger een keer geleerd. Ik betaalde snel en rende naar de parkeerplaats toe. Ik zag Josje nog lopen en rende achter haar aan. Ze ging steeds sneller lopen. Waarom doet ze dat dacht ik. Het laatste stuk rende ze zelfs. Ik rende harder en harder en kwam bij de auto aan. Ik ging er naast staan en Josje zag me. He Sanne wat is er? Vroeg ze en ik vertelde m'n verhaal dat ik een armbandje voor haar had gemaakt voor als ik haar ooit tegen kwam.

-Josje-
Ahh zo lief dat je dit voor mij hebt gemaakt zeg ik tegen Sanne. Uit beleefdheid stap ik uit de auto en laat haar het armbandje om doen. Ik vind hem echt mooi en hij is echt mijn smaak! Wat is het toch een lief kind zei ik in gedachte en ik deed m'n armen open. Geef me een knuffel zij ik en Sanne kwam verlegen dichter bij en gaf mij een knuffel. Opeens begon ze te huilen. Wat is er?

The Secret(VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu