H20

119 4 0
                                    

-Sanne-
Na nog wat gepraat te hebben hangen we op. Het enige wat ik kan doen is denken is Josje mijn moeder!! Zelfs mijn hoofdpijn vergeet ik even. Isa komt naar mij toe gelopen. Wat is er San? Ik blijf maar voor mij uit staren. Joehoee aarde aan Sanne en ik kijk Isa aan. Eh ik blijf nu weer staren maar nu naar Isa. Ik kan het gewoon niet geloven.

-Josje-
Ik hang op en zie dat Kristel en Karen naar mij kijken. En? Hoor ik in koor. Het was een heel fijn gesprek en ze weet het nu. Binnenkort willen we even afspreken om alles goed te overleggen. Maar ze is net van de trap afgevallen en ik moet ook nog rusten dus teveel drukte is niet handig voor ons allebei dus over een weekje willen we elkaar zien. Ahh fijn voor je zeggen ze weer in koor. Kristel begint te rijden en brengt mij naar huis. Want ik moet rusten want morgen begint de zoektocht naar de nieuwe k3 en daar moet ik goed uitgerust voor zijn.

-Sanne-
Isa zit er 10 minuten later nog steeds. Ik lig ondertussen al met mijn ogen dicht en probeer te slapen want mijn hoofdpijn word steeds erger en ik wil dat het volgende week over is want dan zie in Josje!! Ik zeg dat ik moet ben en dat ik het wel een andere keer vertel. Ik sta op van de bank pak m'n mobiel en loop voorzichtig de trap op. Ik word licht in mijn hoofd maar ik negeer het en loop door. Ik kom de slaapkamer in en val op m'n bed neer. Half bewusteloos en half wakker. Ik doe de dekens over mij heen en val niet lang daarna in slaap.

-Josje-
Ik ben thuis gekomen. Ik loop samen met Kristel en Karen de trap op en dan ben ik thuis. Ik loop gelijk door naar m'n slaapkamer en hoor vaag dat Kristel wat zegt. Ik zeg ja hoor en ga in bed liggen en val in slaap om uit te kunnen rusten van deze dag.

The Secret(VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu