H4

167 7 0
                                    

-Sanne-
Ja ik voel me ook alleen en leeg. Wat zou ik graag gewoon een keer een huis willen wat goed is en waar goed voor mij gezorgd wat met goede ouders. Ik liep weer verder en kwam de supermarkt binnen. Ik ga wat eten kopen voor vanmiddag. Ik loop achteruit om te kijken welk brood ik neem. Maar bots dan tegen iemand aan. Ik schik en draai me om maar schikt dan nog harder. Daar is ze.

-Josje-
Ik was bezig met het pakken van een paar broodjes want ik heb vanmiddag een etentje met familie bij mij thuis. Maar botste toen tegen een meisje aan. Ze verstijfde helemaal en leek heel bang. Uiteindelijk vroeg ze of ze op de foto mocht omdat ze een hele grote fan van mij is. Ik zij natuurlijk en maakte samen de foto met haar. Ik liep weg. Maar ik had toch een raar gevoel. Net of ik iemand tegen was gekomen die ik ken alleen ik heb geen idee wie en wat. Ik laat het los en loop naar de kassa toe. Maar dan komt het meisje naar me toe gerend

-Sanne-
Ik loop verder en zie dan opeens een pasje liggen. Die is waarschijnlijk uit Josje tas ofzo gevallen. Ik ren achter haar aan en roep Josje. Ze draait zich om en kijkt me aan. Je hebt je pasje laten vallen. O dankjewel meisje! Hoe heet je eigenlijk? Ik heet Sanne zeg ik met een lach. Mooie naam! Zegt Josje. Dankje wel! Fijn kennis te hebben gemaakt! Ja vond ik ook zij ik daar op terug en daarna liep ik terug om broodjes te gaan pakken.

-Josje-
Aardig meisje zeg die Sanne denk ik in mezelf. Maar nu weet ik waar het gevoel vandaan kom dat komt van haar maar ik heb het gevoel dat ik haar nog nooit heb gezien. Misschien is ze wel een vaste fan en gaat naar alle shows. Dat ik haar daar van ken. Ik laat het weer los en ga betalen. Daarna loop ik door en rij naar huis toe.

The Secret(VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu