~2~Kavga

235 8 0
                                    

Merhaba arkadaşlar Multimedya Ada.

HATIRLATMA\

Okula varmama az kaldı yolda giderken önüne biri taş attı arkama baktım da kimse yoktu noluyo acaba dedim içimden tekrar bişi geldi önüme bu sefer arkama bakmadım bilerek köşeyi dönerken b durup saklandım ve elime taş aldım bekledim önüme biri çıkınca taşı kafasına indirdim.
---------------------------------------------------------------------------------------------

"Ohaa" dedim en kaba halimle zaten normaldede kaba bir insanım da neyse konumuz bu değil şuan karşıma çıkan Buğra' nın kafasını kırdım resmen.

"Ahhh kafam naptım kızım kafama off"dedi.

Sus lan mal sen bana niye taş atıp korkutuyon ödüm koptu bide sert kızım diye geçiniyorum korktuk yani tenha yol demek istemedim ama çocuğun kafası kanadığı için kusmayı seçtim.

"Arkadan biri taş atınca sapık sandım ya ne biliyim ben senin olduğunu sen niye bana taş atıyorsun ki tövbe tövbe."

Buğra elini kafasına koyup başını kaldırdı ve bana baktı

"Ne taşı be"dedi

"Sen bana arkamdan taş atmadın mı 2 kere " dedim.

"Yoo ne alaka ya ben seni daha yeni gördüm daha yeni çıktım bu yola "dedi

Köşeden yola baktığımda bir nevi haklıydı çünkü muhtemelen bu yokuşdan indi bana taş atan sapıkta zor yırttım herhalde bu çocuğu görüp yolunu değiştirdi bu arada Buğra bizim yan sınıfta çok iyi futbol oynuyo pek tanışmışlımız yok ama biraz önce kafasınına iyi bir taş indirdim çünkü kanıyo kafası ve ben hala mal gibi yola bakıyorum.

"İstersen hastaneye gidelim " dedim

"Hayır hayır bugün antremanım var okula geç kalmamam lazım olmaz" dedi

"Zaten geç kaldık bu kafayla antreman mı yapacaksın "

"Okulda revir yokmu gidelim işte " dedi

"Tamam çok pardon bak cidden bilerek olmadı " dedim fazla mı kibarlık ne

Okula doğru yürüdük ve kapıdan girdik.

"Bak bizim takımadamı çocuklara kafamı senin yaptını söylemicem yoksa işte kızın yüzünden antreman yapamadık diye seni suçlarlar ona göre sen beni yolda gördün tamam mı ?" dedi

"Imm tamam sen bilirsin" dedim beni düşünmesine sevindim ben olsam cırlamaya başlamıştım.O değilde üstüme abandı resmen ben taşıyom ya sadece kafanda sorun vardı ama neyse okul görüş alanıma girdiğinde 1. Dersin bittiğini anladım ki herkes teneffüsteydi bizim kızlar ve erkeler kapının önünde telaşla etrafa bakıyolardıki beni görüp bu bakış şaşkınlığa döndü ee haklılar beni bıraktılar tek başıma ilk kez o tenha yoldan geldim ve ilk dersi kaçırdım ya biri beni öldürseydi falan abartıyorum gene kapıdan geçince Buğra'nın arkadaşları bir koştu kurtuldum alın lan bunu kolum koptu sevindim de Buğra koluyla tamam işareti yaptı ne tamam ne tamam öküz gibisin zaten bizimkiler bana tam anlamıyla mal mısı. gibi bakarlarken hiç pas vermeden revire gittik.
-Ada'dan-
Yaklaşık 1 saattir yoktu telefonlarımızı açmıyordu mal bu kız ya acaba nereye gitti arabaya binerdi normalde ama Aras 'a inat binmediğine eminim telefonlarımızıda açmıyor o tenha yolda siksinler seni hepimiz kapıda bekliyorduk ben bir yandan da Ediz'e bakıyordum kızlarlamı takılıyor diye ben bu kızları sıkıştırmaktan bi hal oldum kızlar hala Ediz'e yavşıyor. Tamam kabul çok yakışıklı.

"Nerde bu kız ya ?" dedi Aras

"Of ya gelir şimdi "dedi Eylül

"Hele yolda sıkıştırsınlarda gör sen gününü " dedim Eylüle şuan keşke demeseydim dedim çünkü birden herkes kıpkırmızı oldu Aras :

Bizim KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin