De Clinton familie is één van de meest invloedrijke families in de politiek.
Bill Clinton
Bill Clinton werd in 1992 president nadat hij onverwacht won van George W Bush, de oorzaak hiervan was een dip in de economie en een belastingverhoging. Hij was een zeer geliefde president bij het volk, ookal was hij verantwoordelijk voor een paar slechte wetten en akkoorden.
Hij was zo geliefd bij het volk dat hij in 1996 gemakkelijk won van tegenstander Bob Dole en zo president werd voor een tweede ambstermijn.
Aan het einde van zijn tweede termijn was hij nog zeer geliefd bij het volk ondanks beschuldigingen van seksuele intimidatie, mijneed en zijn affaire met Monica Lewinsky. In 1998 werd Bill Clinton bijna afgezet door de senaat maar hij werd door de senaat vrijgesproken en mocht zijn tweede termijn afmaken.
In 2001 werd Bill Clinton opgevolgd door George Bush.
Bill Clinton was zeer geliefd bij het volk door zijn Charisma en zelfvertrouwen.
Hillary Clinton
Hillary Clinton is de vrouw van toenmalig president Bill Clinton. Ze was de first lady van 1993 tot 2001.
In 2008 stelde Hillary zichzelf verkiesbaar om de kandidaat te worden voor de Democratische partij. Ze verloor de voorverkiezingen van Barack Obama.
Ondanks haar verlies werd ze minster van buitenlandse zaken onder Obama tot 2013. Ze werd opgevolgd door John Kerry.
In 2016 was ze presidentskandidaat van de Democraten toen ze won van Bernie Sanders in de voorverkiezingen. Ondanks dat ze het merendeel van de stemmen had, verloor ze in het overgrote deel van de Staten en verloor ze met een grote achterstand van Donald Trump.
Dit was maar een korte biografie van Bill en Hillary Clinton. In dit boek zal ik de mysterieuze zaken rondom deze controversiële familie bespreken.
In het volgende deel zal ik de mysterieuze zelfmoord van Vince Foster bespreken
Bedankt voor het lezen en vergeet niet om te stemmen en te volgen :)
JE LEEST
The Clinton Secrets
Non-FictionDit boek gaat over de mysterieuze sterfgevallen, moorden, zelfmoorden,... rondom de beruchte Clinton familie. Ik ben hier niet om een discussie te beginnen wie er beter is 'Hillary' of 'Trump'. Dus ik zal elke reactie die gaat over de verkiezingen v...