De Zelfmoord van Vince Foster

206 24 2
                                    

Vince Foster was een buur en jeugd vriend van Bill Clinton in Arkansas totdat Bill Clinton verhuisde.

Later in zijn leven werkte hij als advocaat bij 'Rose Law Firm'. Op dat advocatenkantoor leerde hij Hillary Rodham (Hillary Clinton) kennen en werden ze partners in het advocatenkantoor. Vince Foster was een zeer succesvolle advocaat tot 1993.

In 1993 werd Foster aangenomen voor een positie in het Witte Huis

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

In 1993 werd Foster aangenomen voor een positie in het Witte Huis. Hij kreeg door zijn positie te maken met veel controversie.

Vince Foster verliet op 20 juli 1993 zijn kantoor in het Witte Huis om 1 uur s'middags en zei dat hij snel terug zou komen alsof hij naar een soort van afspraak ging.

Om half zes s'avonds werd het levenloze lichaam van Vince Foster gevonden in een park in Virginia met een revolver in zijn hand. Volgens officiële rapporten had Vince Foster zelfmoord gepleegd.

Hij zou last gehad hebben van een depressie en hierdoor zijn eigen leven genomen hebben. Maar volgens velen was er meer aan de hand dan alleen de depressie.

In de prullenbak van zijn kantoor vonden ze een soort van afscheidsbrief:

I made mistakes from ignorance, inexperience and overwork
I did not knowingly violate any law or standard of conduct.
No one in The White House, to my knowledge, violated any law or standard of conduct, including any action in the travel office. There was no intent to benefit any individual or specific group.
The FBI lied in their report to the AG
The press is covering up the illegal benefits they received from the travel staff.
The GOP has lied and misrepresented its knowledge and role and covered up a prior investigation
The Ushers Office plotted to have excessive costs incurred, taking advantage of Kaki and HRC
The public will never believe the innocence of the Clintons and their loyal staff
The WSJ editors lie without consequence.
I was not meant for the job or the spotlight of public life in Washington. Here ruining people is considered sport.

Theories

Volgens velen was Foster het zwijgen opgelegd omdat hij met details over frauduleuze zaken van de Clintons naar buiten wou komen over een schandaal rondom onroerend goed (WhiteWater).

Een andere theorie is dat hij er achter kwam met wat voor frauduleuze activiteiten de Clintons bezig waren en dat hij daardoor gedwongen is door Hillary Clinton om zelfmoord te plegen.

Een andere theorie is dat hij er achter kwam met wat voor frauduleuze activiteiten de Clintons bezig waren en dat hij daardoor gedwongen is door Hillary Clinton om zelfmoord te plegen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit zijn maar een paar theorieën die er zijn over de zelfmoord/ moord van Vince Foster. Ik denk persoonlijk dat er veel meer achter zit aan de dood van Foster dan officieel bekend is.

Onlangs waren er dossiers verdwenen die de mysterieuze zelfmoord linken met Hillary Clinton. Dus misschien zijn die theorieën toch niet zo ver gezocht als eerst werd gedacht.....

Bedankt voor het lezen en vergeet niet om te stemmen en te volgen :-)

The Clinton SecretsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu