Ron brown was een Afro-Amerikaanse politicus in de Democratische Partij. Hij steunde de Clinton Familie tijdens de verkiezingen van 1992. Hierdoor kreeg hij een positie in het Witte Huis.
Hij werd aangesteld als de eerste zwarte secretaris van handel in de eerste ambstermijn van Bill Clinton.
In 1996 werd Ron Brown van corruptie beschuldigd, de bewijzen stapelde zich op. De kans was groot dat hij zou worden afgezet voor corruptie. Hierdoor bedreigde hij Clinton dat hij niet alleen ten onder zou gaan.
Op 3 april 1996 kwam Ron Brown om bij een mysterieuze vliegtuigcrash. Hij was op weg naar Kroatië voor een internationale handselsmissie. Ron Brown en 34 anderen stierven door die vliegtuigcrash.
Het was een zeer mysterieuze vliegtuigcrash. Door middel van een X-ray van Brown konden onderzoekers er van uit gaan dat Brown mogelijk was doodgeschoten. Het kon ook zijn dat er door de kracht van de crash een scherp voorwerp recht door zijn hoofd schoot.
De regering beweerde dat er geen zwarte doos was in het neergestorte vliegtuig. Dat is zeer eigenaardig omdat er beelden zijn van televisieshows waar de zwarte doos uit het vliegtuig werd gehaald.
De dag na de vliegtuigcrash werd de advocaat van Ron Brown neergeschoten bij een schietpartij met vluchtmisdrijf.
De dag daarna werd een man dood teruggevonden die verantwoordelijk was voor het radiocontact tussen de vluchttoren en het vliegtuig.
Theorie
De Clintons hebben Ron Brown laten vermoorden omdat hij naar buiten wou komen met dingen over de Clintons. Ze hebben zijn moord dan op een ongeluk laten lijken, daarna hebben ze hun sporen uitgewist door getuigen en aanwijzingen te laten verdwijnen. Zijn advocaat wist van de corrupte praktijken van de Clintons waar Ron mee naar wou buiten komen en werd hiervoor vermoord.
Dit was een zeer mysterieus 'ongeluk' en de vragen rondom de zwarte doos maken het nog mysterieuzer. Zijn deze loop van omstandigheden een gevolg van puur toeval of is er wat meer aan de hand? We zullen het wellicht nooit te weten komen....
Bedankt voor het lezen en vergeet niet om te stemmen en te volgen :-)
JE LEEST
The Clinton Secrets
Non-FictionDit boek gaat over de mysterieuze sterfgevallen, moorden, zelfmoorden,... rondom de beruchte Clinton familie. Ik ben hier niet om een discussie te beginnen wie er beter is 'Hillary' of 'Trump'. Dus ik zal elke reactie die gaat over de verkiezingen v...