Het DNC (Democratic National Commitee) is het hoogste bestuursorgaan in de Democratische partij.
Bij iedere verkiezingen, kiest het DNC de presidentskandidaat voor de Democraten. De kandidaat zal het dan moeten opnemen tegen de kandidaat van de Republikeinse partij. In 2016, was deze strijd tussen Donald J. Trump en Hillary Clinton. Over die verkiezingen gaan we het vandaag niet hebben, maar nu ga ik het hebben over de voorverkiezingen die een kandidaat voor de Democraten moest kiezen.
Iedereen weet dat Hillary verbonden is met een hele hoop corruptieschandalen, maar deze is zeer bijzonder.
Hillary Clinton nam het in de voorverkiezingen op tegen Bernie Sanders.
Dit is het schandaal dat Bernie Sanders de verkiezingen heeft gekost.
Door Obama's herverkiezingen zat de DNC in zware financiële schulden. Dit zorgde ervoor dat de DNC een deal moest sluiten in 2015 met de Clinton organisatie. De Clintons financierden hierdoor de DNC en gaven ze net genoeg geld om overeind te blijven. De organisatie stond toen ook onder leiding van een 'vriendin' van de Clintons 'Donna Brazile', deze naam gaat wel wat vaker voorkomen in deze situatie.
Dit was uiteraard zeer voordelig voor de campagne van de Hillary Clinton in 2016.
In 2016 moest Hillary Clinton het opnemen tegen Bernie Sanders. Sanders was de favoriet bij vele Democraten, maar zijn campagne werd gesaboteerd.
Donna Brazile (hoofd van de DNC) werkte ook nog voor CNN op dat moment. Hierdoor had ze de mogelijkheid om vragen, die gesteld zouden worden op het debat tussen Clinton en Sanders, een week voor het debat te lekken naar de Clinton Campagne. Dit was een claim van vele Bernie Sanders aanhangers, maar het bleek waar te zijn.
Donna Brazile had de vragen naar Hillary gelekt om haar een voordeel te geven op Sanders.
Met de steun van de DNC, Donna Brazile en andere 'corrupte' activiteiten, won Hillary Clinton van Bernie Sanders.
Ik ga niet ontkennen dat Clinton meer kans had om te winnen onder 'normale' omstandigheden, maar het punt is dat ze de race niet eerlijk speelde en dat Bernie Sanders NOOIT een echte kans had.
Wisten jullie ook dat Clinton en de DNC het 'Russische Dossier' hebben gefinancierd dat Trump zou samengewerkt hebben met de Russen. Dit bleek uiteindelijk vals te zijn en Trump is vorige week buiten verdenking gesteld.
Dit wilt zeggen dat Donald Trump, volgens het FBI onderzoek, NIET samengewerkt heeft met de Russen. Ik kan hier nog veel over zeggen, maar het punt is dat Clinton valse informatie gefinancierd heeft om de 2016 verkiezingen te winnen.
Of je nu voor of tegen Trump bent, je kunt niet ontkennen dat Hillary Clinton corrupt was en alles geprobeerd had om verkozen te geraken.
Bedankt voor het lezen en vergeet niet te stemmen en te volgen
JE LEEST
The Clinton Secrets
Non-FictionDit boek gaat over de mysterieuze sterfgevallen, moorden, zelfmoorden,... rondom de beruchte Clinton familie. Ik ben hier niet om een discussie te beginnen wie er beter is 'Hillary' of 'Trump'. Dus ik zal elke reactie die gaat over de verkiezingen v...