Нее, защо не мога да помня имена? Защо не обърнах внимание какъв имейл слагам и не сложих моя, а на друг човек? Ще загина без акаунта си!! Колкото и да критикувах историите си, ги обичам, те са част от мен. А историите, които чета? Какво да направя сега? Плаче ми сеее!!
Опитвам се да заспя, разкайвайки се, че не мога нищо да сторя да си върна акаунта, освен с божията помощ, разбира се. Но какво реално мога да сторя освен да се разкайвам? Дни вече минаха, а аз пробвам ли, пробвам, но не се сещам за паролата.
Ами, ако пиша на профила!? Дали ще стане?! Може да се окаже просто празен имейл, аз да чакам нищото. Все пак риск печели, риск губи - ще пробвам! Но в момента съм прекалено изморена, ще го оставя за утре на свежа глава.Събуждам се в изкючително добро настроение и се сещам моментално, за снощната ми хрумка. След като закуся ще изпратя имейла.
Омлет със сок от портокали е идеалната закуска, даваща ми енергия, полезна и диетична да поддържа тялото ми слабо и хубаво. Важно е да съм във форма, понеже представям дрехите на някои по-близки дизайнери на родителите ми. Те притежават фотографска агенция и ни търсят, за да им направят фотосесии, от което се отваря идеална възможност за мен.Имейл
От: darklove666
До: madafuckrs6969
Тeма: МолбаЗдравей, съжалявам за безпокойството. Може ли да ми кажеш, ако получаваш нещо като парола на този имейл? Понеже не съм особено наблюдателна, по грешка сложих твоя имейл на един мой профил. Сега не мога да си вляза, защото забравих паролата. Моля те да ми отговориш, когато видиш това. И благоаря предварително!
Чак сега обръщам внимание с колко странно име на имейла е този човек. Сигурно е на някой разочарован от любвният си живот, тридесет годишен ерген . Не вяррам особено, че ще ми отговори, но все пак имам надежда. Надежда изобщо да е човек.
Цял ден бях по задачи и нямах време да си погледна имейла. Имах важен изпит по психология. Трябваше да отида до агенцията за една фотосесия и след това им помагах с някои неща по обработката на снимките. Имам да уча за други изпити и реших да си запълня малко свободното време. След това реших да отпусна душата с приятелките ми се отбихме в обичайният за нас бар. Прибрах се и си направих на бързо един рамен и останах насаме с лаптопа да си видя известята. Видях че имам имейл от така желаната личност, която не познавам.
KAMU SEDANG MEMBACA
Casual mail
Cerita PendekМомиче, отчаяло се от забравянето на паролата си и използвало имейла на друг човек, решава да пише на имейла представен за нейн в тази мрежа. От другата страна ѝ отвръща личността. Той я заинтригува, макар че има прям характер и стигма над него. ...