Taka tytanikowa.... Puścić jak chcecie....
.......
Kakashi:
Spojrzałem na Różowo-włosą. Dopiero co się obudziła a już śpi. Nie dziwię się jej nasi znajomi nie próżnowali.też był bym wyczerpany oo czymś takim.Sakura Schudła.
Było.jej widać kości. Wszystkie nawet przez bluzkę. Przyniosła jej ramen z ichiraku by nie musiała jeść tych pigułek żywieniowych.
Jako hokage posłałem Anbu w pogoń Sasuke. Sakura będzie miała traumę.
Boję się jednego.
Klan Haruno ma tajemną technikę o której nikt oprócz starszych i Hokage nie wie. O tóż podobno jest to technika polegająca na zatrzymaniu ofiary iluzji w genjutsu bez możliwości powrotu. Ta technika została zakazana.
Niestety sama się uwalnia jeżeli Haruno zetknięciu się grzbietem dłoni z osobą żucającą genjutsu. Można nad nią zapanować jeśli samodzielnie żucia się genjutsu.
W połączeniu z mocą sharingana jest ona nie do pokonania. Sasuke dlatego chcę by jego potomek miał moc Haruno.
Ale z kąd o tym wie? Czyż by Haruno mu powiedziała?
Haruno będę pilnował osobiście. Zostanie moim osobistym ninja medykiem. I sekretarką jeśli się zgodzi..
-Ramen!!!-z zamyśleń wyrwał mnie jęk zadowolenia że strony dziewczyny.-dla mnie??
-Tak -podałem jej miseczkę- musisz nabrać ciałka moja droga!Moja nowa sekretarką nie może być szkieletów!
-Nie podoba Ci się moja figura??- wciągnęła brzuch i wypieła piersi w moją stronę po czym zaczęła się śmiać- sekretarka nie może być krową
Pomimo że schudła zachowała swoją figurę. Jędrne pośladki i piękne średniej wielkości piersi. Jak tak na to spojrzeć...
Sakura:
Zastanawiałam się czy mi nie przerwać ale to nawet śmieszne jak ma rozszeżone źrenice,wzrok wity w moje piersi,rozwarte wargi i ta ręka zaciśnięta na kolanie.jednak musiałam to powiedzieć taka moja natura.-Oczy mam wyżej, sensei -powiedziałam kusząco
-Ja...nie...-zaczął się jąkać
Och jak ob się słodko rumieni
-Jeździ propozycja pracy była na serio to naoatrzysz się w pracy sensei....-Oj no dobrze....kwalifikacje sprawdzałem po prostu...-oboje rykneliśmy śmiechem
...........
Hejka!
Krótki bo szkoła! Mało czasu ale uznałam że cociaź tyle napiszę......Do zobaczenia!..... A raczej napisania!!
CZYTASZ
Kakashi X Sakura (Naruto)
FanfictionKakashi zastaje zaatakowany na misji. Traci przytomność. Budzi się w szpitalu gdzie dochodzi do pewnego incydentu który może wpłynąć na kontakty kakashiego z Sakurą. Sakura ma problemy z Sasuke który okazał się gnojkiem.Jak skończy się ta historia?