2 rész

39 1 0
                                    

Reggel az ébresztőórám hangjára kelek. Miután elvégeztem a reggeli teendőimet lemegyek a konyhába ahol már Katy vár indulásra készen.
-Reggelt, hát te?---kérdezem.
-Reggelt,ma korában kell bemennem mivel tegnap nem voltam.Te mikor mész?---kérdezi
-Én ma nem megyek be mert alapból csak 4 órám lenne de abból 3 órám elmarad,mert beteg a tanár a maradék egyre pedig azt mondták ne menjünk be---mondom.
- Te jó valakinek. Akkor mit fogsz csinálni?---kérdezi.
-Állást keresek.---mondom.
-Na azt jól teszed , én most megyek mert elkések majd 2 körül jövök.---mondja.
- Oké!Szia---mondom.
- Szia,légy jó---mondja és már kint is van az ajtón.
Miután reggeliztem leülök a laptopon elé állás hirdetést keresni. Találok is egy csomót de a legtöbbre nem gyakornokot keresnek vagy ha még is akkor nem tudnám össze honi a sulival. Megakad a szemén egy hirdetésen már azt hiszem hogy jó hisz gyakornokot keresnek a sulival is össze tudnám hozni meg a fizetés is jó már válaszolnék is amikor megnézem hol is van pontosan,akkor látom csak hogy 2 várossal odébb. Már kezd elegem lenni ezért úgy döntök ideje ebédelni hisz már 12 : 00 van.A hűtőben találok a tegnapi spagettiből kiszedek egy tányéra és megmelegítem. A tányérral a kezemben megyek vissza a nappaliba a laptopomhoz ahol tovább keresek a hirdetések között. Találok is egy jót :
  "Üzletvezetőt keresek  Hemmings étterembe Londonban . Gyakornok is szóba jöhet.Tapasztalat ha gyakornok nem szükséges csak a tudás és a jegyek.Munkaidő heti 25-30 óra ez az étterem forgalmától függ. Munkaidő beosztása tárgyalható.
          Elérhetőség: Luke Hemmings
                                    06304739281"
Ez az állás nagyon jó hallottam már a Hemmings étteremről több is belőle az országban és azt hiszem külföldön is.Fel is hívom hátha szabad még az állás.
-*Luke Hemmings*-mondja
-*Jó napot Emma Watson vagyok és  az állás miatt telefonálok*--- mondom.
-*Remek még megvan az állás ha ráér akkor 15:00 kor az étteremben váróm*---mondja.Te jó ég milyen szexi a hangja,miket beszélek itt magamban ez a pasi bármilyen szexi is a hangja lehet hogy a főnököm lesz.
-*Hello itt van még*---kérdezi. Te jó ég annyira el voltam foglalva a gondolataimmal hogy nem is válaszoltam a kérdésre.
-*Jó az nekem megfelel*---mondom.
-*Remek akkor 3-kor várom*---mondja.
-*Viszlát!*---mondom
-*Viszlát!* ---mondja majd leteszi.
Ránézek az órára és látom hogy már 13:30 van ezért gyors felfutok a fürdőbe zuhanyozni. Mikor végzek bemegyek a szobámba felöltözni. Egy fekete szoknyát fekete térdzoknival , bordó pólóval és  bordó Vansel. Ekkor ránézek az órára és látom hogy már 14:30 indulnom kéne hogy oda érjék. Elindulok a nappaliba a cucaimért amikor halom hogy nyílik a bejárati ajtó. Biztos Katy jött meg .
-Szia Em! Hová mész?---kérdezi.
-Szia Katy!Állás interjúra megyek---mondom.
-Hová és hányra?---kérdezi.
-A Hemmings étterembe és 3-ra---mondom.
-Azt a kurva az jó hely sokat hallottam már róla---mondja.
-Igen tudom,de most megyek mert elkések majd jövök Szia!---mondom és kilépek az ajtón.
-Ha megkapod az állást este ünneplünk---kiáltja meg utánam.
-Jó---kiáltom vissza.
Elindulok a buszmegállóba szerencsére a busz pont akkor jön amikor óda érek. A buszon ülve megnézem mennyi az idő,az órám szerint 14:40 van a busz menet ideje 10 perc remélem ez most tényleg így is lesz. A busz valóban tíz perc múlva mégis az étterem utcájában lévő buszmegállónál innen még 5 perc az étterem. Az étteremhez 14:55-kor érek oda. Amikor belépek egyből az recepcióhoz megyek.
-Elnézést! Találkozom van 3-kor Mr.Hemmingssel---mondom az ott ülő recepciósnak.
-Egy pillanat türelmét kérem azonnal szólók neki---mondja és már el is siet.
Amíg várok egy kicsit körülnézek. Nagyon szép hely értem már miért dicsérik anbyira, az én osztálytársaim is ide járnak egy csomószor. Én is ki akartam próbálni de ezt az éttermet nem az én pénztárcámnak találták ki  hiába pénzesek a szüleim amikor  a egyetemre mentem megvonták minden támogatásukat mert nem arra a szakra jelentkeztem ahová ők szerették volna. A lakást és az egyetemet az ösztöndíjamból fizetem a többit pedig a nyári munkáimból. Katy szülei is tehetősek úgy hogy ő megengethetne magának jobb lakást is csak hogy ő velem akar lakni. A szülei mondták hogy fizetik az én részemet is de nem engedtem.
-Elnézést Mr.Hemmings fogadja---mondja a recepciós aki valószínűleg amíg én elmélkedtem addig ő vissza jött.
-Rendben, megtudná mondani merre találom Mr.Hemmingset---kérem meg a recepcióst.
-Természetesen menjen fel az emeletre és a folyosón végig és az útolsó ajtó---mondja.
-Köszönöm!---mondom és elindulok amerre mondta. Mikor oda érek az ajtóhoz kissé félve kopogok be ,de mikor halom hogy kiszólt "tessék" már magabiztosabban megyek be.
-Jó napot Emma Watson vagyok és velem beszélt telefonon délelőtt---mondom amint belépek.
-Jó napot. Igen emlékszek Luke Hemmings vagyok---mondja és közben nyújtja a kezét egy kézfogásra.
Mikor hozzá érek e kezéhez mintha áram ütés ért volna és gyorsan elhúzom a kezem,de azért sikeresen elpirultam,ezt valószínűleg ő is észre vette mert villant egy félmosolyt.
-Kérem foglaljon helyet---mondja.
-Köszönöm---mondom és próbálok az arcomnak normális szint adni.
-Kérem meséljen magáról valamit---mondja kedvesen.
-Jó hát Emma Watsonnak hívnak és 19 éves vagyok. A Londoni egyetemre járok üzletvezető szakra most 2.éves vagyok. Az átlagom 4,8 eddig még nem dolgoztam  üzletvezetőként de nyáron sokat dolgoztam kávézókban és láttam hogy hogy csinálják. Az egyetemtől 10 perc gyaloglásra lakok egy panelban a legjobb barátnőmmel---mondom el neki magamról a lényeget.
-Ez szép főleg a 4,8 átlag,de én úgy tudom hogy csak 3 . éveseknek kell gyakorlati helyet keresniük---mondja. Basszus, basszus ez gáz.
-Igen ez így volt idén változtattak rajta---mondom.
-Ez így jó de én még nem kaptam értesítést arról kik azok akik elég jók ahol hogy itt dolgoznak, ezért még a diákok se tudhatják hogy mikor kell kezdeniük úgyhogy te ezt honnan tudod?---kérdezi.
-Az egyik tanár elszólta magát---mondom és remélem el hiszi.
-Hát ezt nem hiszem mert akkor már  a fél egyetem jelentkezett volna úgyhogy most mond el szépen az igazat---mondja. Basszus ennyire nem tudok hazudik vagy csak ő átlát rajtam.
-Jó rendben a barátnőm egyik tanára aki jóban van a szüleivel írt neki egy e-mailt hogy kezdjen el állást keresni és a barátnőm szólt nekem---mondom az igazságot.
-Ennyire nehéz volt igazat mondani ez az első és utolsó hazugság amit eltűrök a következőnél büntetést kapsz babygirl---mondja én meg azt hiszem hogy rosszul halok.
-Már megbocsásson Mr.Hemmings---mondom de nem tudom befejező mert közbeszól.
-Hívj csak apucinak---mondja.

......................................................................

Ez lenne a második remélem tetszik. Kérlek komizzatok hogy tudjam tetszik vagy nem.

Daddy Hemmo /L.H./Where stories live. Discover now