1 . rész

41 1 1
                                    

"Emma Watson "

Épp haza felé tartok  az egyetemről ahol üzletvezetőnek  tanulok. A lakás amiben lakok : 2 szoba,1 fürdőszoba,konyha és nappali nem nagy de közel van az egyetemhez. Mikor haza érek alig lépek be az ajtón a legjobb barátnőm Katy Ford  a nyakamba ugrik.
Ja azt elfelejtetem volna mondani hogy  egy lakásban élünk és  már ovis korunk óta barátnők vagyunk. Katy is ugyanarra az egyetemre jár mint én csak ő asszisztensnek tanul.
-Em de jó hogy itt vagy ---mondja Katy csak ő hív Emnek.
-Szia én is örülök hogy látlak de azt hittem hogy csak holnap jössz. ---mondtam.
Mert Katy a hétvégét a szüleinél töltötte.
-De csak apának el kellet utaznia anya meg ment vele és nem akartam egyedül ott maradni ezért vissza jöttem.---mondja---de hallottad hogy már a 2 . éveseknek is kell már gyakorlati helyet szerezniük,amúgy anyuék üzenik hogy szeretnék.
Hát igen Katy szülei olyanok nekem mintha a sajátjaim lenének,az én szüleim mindig is sokat dolgoztak rám  sosem volt idejük úgyhogy gyerekkorom nagy részét Katyéknél töltöttem.
-Én is szeretem őket majd legközelebb veled megyek ha mész hozzájuk. De mi ez hogy már a 2.éveseknek is kell gyakorlati helyet keresniük ezt nem csak jövőre kell?---kérdezem.
-De eddig úgy volt most változtattak rajta.---mondja.
-Te ezt honnan tudod nekem még nem is mondták pedig én ma voltam suliban.---mondom.
-Kaptam e-mailt az egyik tanáromtól aki jobban van a szüleimmel,a többi diák csak jövő héten tudja meg úgyhogy neki kell állnunk keresni valami jó helyet mielőtt mindent elfoglalják.---mondja.
-De ez nem csalás így?---kérdezem.
-Nem mert akár el is szólhatta volna valamelyik tanár magát.---mondja.
-Hát végül is igazat van.---mondom.
-Hát persze hogy igazam van de komolyan neki kéne állnunk keresni valami jó kis állást mielőtt a többiek megneszelik a dolgot---mondja.
-Jó majd holnap neki állunk én most megyek és lefekszem mert fáradt vagyok---mondom neki.
-Jó éjt---mondja.
-Jó éjt---mondom. És elindulok a szobámba. Össze szedem az alvós cucom és bevonulok a fürdőbe. Amint végzek lefekszem aludni,de csak forgolódok az ágyban és azon gondolkodok hogy hová menjek állás interjúra. Végül ezekkel a gondolatokkal alszom el.

......................................................................
Remélem tetszett az első rész. Talán egy kicsit unalmas volt de a következő izgalmasabb lesz.

Daddy Hemmo /L.H./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora