Prológus

40 0 0
                                    


Egy kis segítség a történet olvasáshoz. Főszereplők : Emma Watson 19 éves 2.éves egyetemista. Luke Hemmings 21 éves étterem tulajdonos Londonban. Fontosabb mellékszereplők : Katy Ford 19 éves 2.éves egyetemista. Emma Watson barátnője. Ashton Irwing 21 éves nőgyógyász. Luke Hemmings barátja.
Emma Luke éttermébe jelentkezik üzletvezetőnek ,és itt kezdődnek a bonyodalmak.
......................................................................
Hát itt lenne az úgymond 0.rész. A helyesírási hibák miatt előre is elnézést kérek. Ez az első könyvem amit írok szóval bocsi ha nem annyira jó de még nincs benne annyi tapasztalatom. Kérlek komizzatok vagy jelezzétek hogy tetszik vagy nem. Építő jellegű kritikát is szívesen halok. Akinek vannak ötletei hogyan tovább a történetben azt is szívesen veszem. A részek feltételével kapcsolatban csak annyit mondok hogy igyekszek minél hamarabb új részt feltenni ez függ hogy hogyan érek rá az iskola miatt valamint hogy nektek hogyan tetszik.

18 + részek is lesznek benne azt előre jelzem az elején valamint a történetben is jelölni fogom hogy mettől meddig tart azt még nem tudom de majd jelzem.

Előfordulhat hogy már hallottátok vagy olvastatok hasonló történetet / történeteket mert már én is olvastam / halottam ilyen történetét / történeteket de nem lesz ugyanaz esetleg egy-egy szó vagy kifejezés.

Daddy Hemmo /L.H./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora