"Luke Hemmings "
-Te...tessék---dadogja. Szegényem olyan vörös.
-Jól halottad hívj apucinak ha akarsz valamit---mondom.
-Én biztos nem hívlak apucinak---mondja magabiztosan.
-Már pedig úgy fogsz hívni ha akarsz tőlem valamit---mondom,de már egyre jobban bepipulok.
-Köztünk csak munka kapcsolat lehet Mr.Hemmings semmi más, de már a munka kapcsolatban se vagyok biztos---na ezt a mondatot már nem hagyom szó nélkül.
-Te velem ne beszélj így babygirl, mert büntetést kapsz. A munkát pedig tiéd egy feltétellel---mondom.
-Mi az hogy büntetést kapok és mi a az a feltétel---kérdezi.
-Igen büntetést kapsz ha nem azt csinálod amit mondok és ha káromkodás miatt is. A feltétel pedig,hogy a barátnőm leszel apucinak hívsz és minden nap az egyetem után ide jössz az étterembe kivéve szerdán, mert akkor nem dolgozok és én megyek érted az egyetemre---mondom neki a feltételeket.
-És ezt nekem miért kéne elfogadnom-
--kérdezi.
-Mert tudom hogy tetszek neked és mert elbírom intézni hogy sehol se kapj munkát---mondom bár tudom hogy ezt soha nem tenném meg,de ezt ő nem tudja.
-Ezt nem mondhatod komolyan és nem is érzek semmit irántad---mondja idegesen ebből tudom hogy hazudik. De én most megmutatom hogy téved.
Oda lépek hozzá és megcsókolom. Először nem csinál semmit de aztán teljes erőből visszacsókol. A csókot én fejezem be.
-Na még mindig nem érzel irántam semmit---kérdezem.
-Na jó igazad van már a telefonban is tetszett a hangod, de ezt akkor se szabad ha a tanárjaim vagy az osztálytársaim megtudják akkor engem elkönyvelnek egy ribancnak és azt mondanák hogy csak azért kaptam meg az állást mert veled kefélek---mondja.
-Először is ne káromkodj már megmondtam másodszor emiatt ne aggódj ezt majd én elintézem---mondom neki és már ki is agyatlan egy tervet.
-Jó rendben bízok benned---mondja amitől valami fura melegség jár át.
-Köszönöm hogy bízol bennem és most mond mit csinálsz este---kérdezem tőle.
-Katyvel elmegyünk bulizni mivel van állásom hála neked---mondja én meg rögtön bepipulok.
-Te aztán nem mész sehová---mondom már szinte kiabálok.
-Te nekem nem tilthatsz meg semmit--
-mondja már szinte ő is kiabál.
-De én megmondhatom hogy mit csinálj és nem meg mondtam hogy hívj apucinak---mondom mérgesen és ekkor olyant csinál amit soha nem gondoltam volna fogja magát és megcsókol.
-Sajnálom igazat van meg kellet volna kérdezem hogy elmehetek-e de nagyon elszeretnék kérlek apuci---mondja miközben bociszemekkel néz rám lehet erre nemet mondani.
-Jó rendben,de csak akkor ha én is megyek---mondom.
-De akkor Katy egyedül fogja magát érezni---mondja.
-Nincs semmi de Katy miatt még ne aggódj elhívom az egyik barátomat---mondom.
-Oké,de most mennem kell---mondja.
-Jó este találkozunk nálatok 9-kor---mondom és megcsókolom.
-Szia apuci---mondja amikor elválunk.
-Szia babygirl---mondom és már ki is lép az ajtón.
Úgy döntök írok Ashtonnak hogy jöjjön be hozzám az étterembe.
Me:Ashton gyere be az étterembe ha
végeztél.
Ash:Most végeztem fél óra és ott
vagyok.
Na ezt is elintéztem most már csak rá kell vennem hogy eljöjjön velem és a lányokkal este. De még Sophianak is szólnom kell hogy van üzletvezetőnk.
-Sophia---kiabálom és pár perc múlva meg is jelenik.
-Igen Mr.Hemmings---mondja azon a mézes-mázos hangján.
-Felvettem egy új Üzletvezetőt---mondom.
-Jó és ki az?---kérdezi.
-Emma Watsonnak hívják és 2.éves egyetemista.
-Jó---mondja de látom rajta hogy nem tetszik neki a dolog,de nem is kell hogy tudja.
-Elmehetsz---mondom és köszönés nélkül távozik. Nem sokkal később megjelenik Ash.
-Szia haver---mondja és kezet fogunk.
-Szia Ash figyelj nem volna kedved eljönni velem és az új ügyvezetőmmel meg a barátnőjével este inni---kérdezem és remélem igent mond.
-Nincs van jobb dolgom is mint,hogy 2 pasival meg egy foglalt nővel iszogassak---mondja először le se esik mit beszél mire rájövök hogy azt hiszi Emma férfi.
-Az üzletvezetőm nő---mondom.
-Ja akkor van kedvem remélem nem bánod ha rámozdulok az üzletvezetődre---mondja nekem meg elborul az agyam.
-Egy ujjal sem nyúlhatsz hozzá megérteted---mondom neki.
-Basszus nem mondod hogy összejöttél vele---hitetlenkedik.
-De összejöttem vele---mondom.
-Hát ez kurva jó,de akkor én mit csináljak ha ti egyfolytában egy más szájában lesztek---mondja.
-De jön a barátnője is---mondom.
-Miért nem mentek ketten---kérdezi.
-Mert csak ketten akartak,de én nem engedtem meg neki---mondom.
-Jól van elmegyek,de jössz egyel---mondja.
-Jó rendben akkor este 8:30-kor találkozunk nálam---mondom.
-Jó akkor én most megyek Szia---mondja.
-Szia---mondom. Mikor Ashton elmegy vissza megyek az asztalomhoz és neki állok az papírmunkának,de folyton csak Emma jár a fejemben.
......................................................................
Ez lenne a harmadik rész remélem tetszett. Kérlek komizzatok hogy tetszik vagy nem.