~ Bölüm 2 ~

500 31 9
                                    

Medya'da buğra
Ve buğra beni öpmüştü ondan gerçekten hoşlanıyor muydum acaba ?
Buğra'ya şaşkınlıkla bakarken,
" Yanlış Birşey mi yaptım dila ? "
Ha-hayır ben şey demeye kalmadan buğra bana " Dila ben senden çok hoşlanıyorum sanırım geleli çok olmadı ama ilk görüşte oldu işte be- benimle çıkar mısın dila ? "

Buğra'ya hala şaşkınlıkla bakarken evet dememle kucağına alıp mutlulukla döndürmesi bir olmuştu.
Saatin ep ey geç olduğunu görünce gözlerim pörtlemiş gibi baktım oha bu saate kadar naptık biz lan ?
" Aşkım ne oldu ? Gözlerini pörtleterek bakıyorsun , korkmaya başladım."
Birşey olmadı aşkım, sadece saatin çok geç olduğunu fark ettim o kadar. Dememle yanağımdan öpüp iyi geceler meleğim demesi bir oldu. Abi seviyorum ben bu çocuğu.

Saat ep ey geç olmuş oda arkadaşlarım gelmeye başlamıştı, o değildr benim niye başka arkadaşım yok ? Diyerek arkadaşlar merhaba ben burda yeniyim adım dila , diye söyledim ordan sesler gelmeye başlamıştı.
" benim adım ela"
" benim adım beste"
"Benimde adım deniz"
Memnun oldum kızlar. Dedikten sonra herkes uyumaya hazırlanıyordu. Ve sonunda kendimi'de uykunun kollarına bıraktım.
*************************************

Sabah 07:00 alarm her zamanki gibi çalıyor, zar zor uyanmıştım. Banyo ya geçip rutin işlerimi hallettikten sonra üstümü giyinip aşağı yemekhane'ye inecektim. Kızlar'da giyindikten sonra yemekhane'ye inip kahvaltımızı yapmaya başlamıştık, Taa ki buğra'nın eski sevgilisi olan Sedef gelinceye dek , bu kız anlaşılan bizi rahat bırakmayacak.
" ayy pardon yanlışlıkla oldu"

Hay ben senin yanlışlığına kasıtlı olarak çayı üstüme dökmüştü, ben sinirlenmiş ayağa kalkarken , buğra gelip " aşkım birşeyin varmı ? " diye sorduğunda sedef kıp kırmızı olmuş gidiyordu arkasından " yok birşeyim aşkım dedim." Elimi tutup burdan çıkalım zaten ders başlayacak birazdan dedi ve yürümeye başladık dersimiz ingilizceydi. Sıkılmıştık dersten hepimizin yüzünden belliydi. Parmağımı kaldırdığımda, hoca " seni dinliyorum dila ? "

Hocam madem dersimiz ingilizce bi şarkı söyleyebilir miyim. ?
" anladığım kadarıyla sıkıldınız hadi bu seferlik kızmayacağım size dila şarkını söyleyebilirsin."

Dedikten sonra, Shawn mendes Mercy Şarkısını Söyleyemeye başladım. (Sıkılmayın diye sözlerini yazmıyorum.)

Şarkı bittiği zaman herkes alkışlamıştı beni, sesim gerçekten güzeldi. Kimisi video'ya çekmişti. Hoca büyülenmiş gibi bakarak, dila bence müzik yarışmasına katılmalısın. Derken sınıfa yeni öğrenci gelmişti, bu-bu o eski sevgilim! Ne işi var bunun burda, bana bakarak pis pis gülmeye başlamıştı.

Hoca boş yer olarak dila'nın yanı boş dicekken, buğra yanıma oturdu , hoca o zaman sen berk'in yanına geçiyorsun, bu arada adın neydi çocuğum diye sorduğunda, rüzgar kaya derken bana bakıp sırıtmıştı. Buğra bunu öğrenirse heleki beni aldatıp , sonra geri dönmeye çalıştığını buğra'yı durduramayabilirim. Allah gazamızı korusun.
*************************************

Öğle arası olmuştu, herkes yemekhane'ye inip yemeğini yemeye başlıyordu, berkay'ile inerken rüzgar bana pis pis bakıp gülüyordu. Ben önceden bu çocukta ne bulmuştum ki ?
Yemeklerimizi yedikten sonra, boş dersimiz vardı. Buğra ile bunu değerlendirip , müzik yarışması için kaydımızı yaptıracaktık. İkimiz Söylemeliyiz bu şarkıyı, neyse yemeklerimizi yedik falan müzik odasına gidiyorduk, müzik odasını bulduktan sonra kaydımızı yaptırmak için sıramızı bekliyorduk. Taa ki Rüzgar Gelene Kadar! Oda Yarışmaya kaydını yaptırmaya gelmişti, en yakın zamanda bunu buğra'ya anlatmam lazım yoksa kötü şeyler olabilir.

Buğra'yı kaybedemem. Derken kaydımızı falan yaptırmıştık, aradan çok zaman geçmiş olmalı ki saat 7 olmuştu akşam yemeğini de yedikten sonra, buğra'ile bi plan yapıp yarışma için gece dışarı kaçıp kutlayacaktık. Saat 22:30 sıraları buğra ile buluştuk ve kaçmaya hazırlanıyoruz. Aksiyon mu desem , macera mı desem , nasıl bir kaçış görseniz gülmekten ölürsünüz bence. Eni sonunda kaçmış taksiye binmiştik, bi bar'a gidip eğlenecektik.

Bar'a geldik kısa bi süre sonra, eğlendik falan Oda Ne ! Okul müdürü , ne işi var lan burda Müdür'e güle güle öldük denebilir komik bi durumdaydı. Ardından okula gideceğimiz zaman ortalığı birbirine katıp kaçmaya başladık , koş koş yorulmuştuk tabiki en son okula geldiğimizde çok yorulduğumuzu anladık, sonra odalarımıza dağılıp kendimizi uykunun kollarına bırakmaya kart verdik..

Herkese merhabaaa 2. Bölümün sonuna geldik biraz heyecanlı olmadı sanırsam 😔 sonraki bölümde daha maceralı heyecanlı yazacağım sizleri çok seviyorum vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin ponçikslerrr 😘😘

YATILI OKUL'DA İLK MACERAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin