~ Bölüm 3 ~

335 21 10
                                    

Bölüm şarkısı: zayn& taylor swift - ı don't wanna
İnstagram:mrstilinskii
Facebook:Simge O'brien                                                                                                                                           

Ponçik yazarınız bu bölümde sizi hem üzüp hem ağlatacak sanırım hadi ponçik okumalar ❤️❤️

Yine Bir haftasonu, ve yine mutluluk herkesin en sevdiği gün haftasonu olmalı ? okul yok, uyuyorsun ve en güzeli istediğin zaman kalkıyorsun. 2 günde olsa güzel bir mutluluk denebilir, neyse saat uyandığım zaman öğlen 12'yi geçmişti sanırım..

Ardından telefonu elime alıp buğra'yı aramaya başladım arıyorum, arıyorum,ve hala arıyorum fakat açan yok.. Endişelenmemek elimde değil acaba duuymuyor mu ? belkide duymuyordur dimi ? beni bırakacak hali yok yani, iç sesim olacak ucube ile kavga ederken telefonum çalmaya başladı. Telefonumun ekranında ponçiğimm diye kayıtlı olan buğra'nın aradığını gördüm ve açar açmaz, " iyi günler hanımefendi" " iyi günler de siz kimsiniz ?"

" hanımefendi bu telefonun sahibi yolda baygınlık geçirdiği için hastaneye götürüyoruz ben sağlık görevlisiyim..                                                                                                                       "NE!! o-o iyi mi ? ***** hastanesine götürüyoruz"
T-tamam hemen geliyorum..."  Dedikten sonra yolda zorda olsa bir taksi bulup gideceğim hastanenin adını verdim, yaklaşık 15 dkika sonra hastaneye varmış oldum.

Ve girişteki görevliye Buğra arcan buraya kaldırılmış lütfen ardımcı olun diye bağırıyordum remen onu kaybedemezdim, kaybetmek istemiyordum!

Ve 1,5 saatin sonunda yoğun bakımdan çıkmış normal odaya alacaklardı. Evet siz şuan ne olduğunu anlamadınız o zaman 1,5 saat öncesine gidelim...

İyi günler Buğra Arcan' ı buraya getirdiler şuan nerede ? " ha evet şu trafik kazası geçiren çocuk değil mi ? Onu yoğunbakım'a aldılar 3. Katta koridorun sonunda bekleyebilirsiniz."
Kadın dediği an 3. Kata nasıl çıktığımı bilmiyordum resmen, ve yoğunbakım ünitesinin önüne geldiğimde ise doktor tam çıkıyordu. " Doktor bey Buğra o-o iyi mi ? "
" Evet fakat trafik kazası geçirmiş nasıl geçirdiği bilinmiyor şuanlık." N-nasıl bilinmiyor ya biri kasıtlı yaptıysa ? Ben onsuz yapamam gerçekten yapamam, Hayatımın aşkı, gülüşünde huzur bulduğum, nefesim, herşeyim nolur uyan nolur sana bunu yapanın kim olduğunu biliyorsan söyle nolur...

Aradan 45 dakika geçti ve hala uyanmadı bitkin ve uykusuz bir halde bekliyorum yanımda mı ? Kiöse yok allaha emanetim sadece.. Aşık oluğum, sevdiğim adam tam karşımda hareketsiz yatıyordu, ben ise camdan bakıp ağlamakla geçiniyordum. Keşke uyansada sarılsam.

Zaman geçmiyor ve hala ses seda yok.. En son dayanamayıp " doktor bey lütfen 5 dakikada olsa onun yanına girmek istiyorum. Size yalvarırım.."
"Tamam ama sadece 5 dakika"

Ardından içeri girip giyindim, sonra Buğra'mın yattığı hareketsiz odaya geçtim.. Böyle bi acıyo yaşamak dahi istemezsiniz öyle kötü ki kendimi tutamayıp ağlamaya başladım o esna'da ellerini tutup öpmek istedim, ki bi baktım ellerini oynatmaya başladı ardından gözlerini açtığı an mutluluktan ağlayacağımı sandım. Hemen ayağa kalkıp "doktor bey hemşire hanım uyandı buğra u-uyandıııı" diye bağırmamla doktorun ve hemşirenin içeri gitmesi bir oldu.

1,5 saat sonra nihayetinde uyanmıştı sevdiğim.. Demekki beni bekliyormuş sevdiğinin kokusunu sesini, ağlamama bile dayanamaz ki.

Ardından normal odaya almaya başladılar o sırada'da buğra'mın ellerini tutmuş bende ilerliyordum, eni sonunda yatağa yatırdılar ve o güzel kahverengi gözlere aşık olduğum gözlere bakarak beni çok korkuttun derken bile ağlıyordum. " sevgilim özür dilerim senin yanına gelirken, daha doğrusu sana süpriz yapmak isterken biri kasıtlı olarak yaptı sanırsam .. Ama iyiyim sayende sevgilim derken bile özür dilercesine bakıyordu gözleri...

Herkese merhaba arkadaşlarr bu bölümünde sonuna gelmiş bulunmaktayız bir sonraki bölümde görüşmek üzere sizi çoook seviyorum +7 vote sonra yeni bölüm gelir sizleri çoook öpüyorum ponçiklerim ❤️❤️

YATILI OKUL'DA İLK MACERAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin