~ Bölüm 4 ~

182 5 8
                                    

Herkese Merhabalar Çok Uzun Zaman Oldu Değil Mi ? Özlediniz Mi Güzel Yazarı'nızı Bakalım ? Hadi Yeni Bölüme Geçelim Bakalım Neler Olacak..

Buğra İyileşeli Ardından 3 Ay geçmişti ve artık o çok iyiydi. Bunu yapan bulunamadı fakat buğra'nın hayatta kalması daha önemliydi benim için..
Ara tatil başlamıştı ve Ben sıkılıyordum. Çünkü ara tatilde buğra burada olmayacaktı, En çok ta bu üzüyordu beni. Burada sıkılmatansa Bilgisayarımı alıp Kdrama İzlemeliydim. Kdrama Ne ? Der gibi duyuyorum, kdrama yani Korean Drama Aynı zamanda dizileri çok kaliteli ve güzel insana dizideki duyguların aynısını veriyorlarmış gibi oluyor.

Herneyse Kdrama İzlemeye Başladım, ve dizinin her bir bölümü komedi, neyse 1,5 saat sonra dizi bitti uykum gelmeye başladı, bu arada izlediğim saat 01:00 sularındaydı ve geç olmuştu şu an saat 02:30 sanırım... Uykum gelmiş telefona kulaklığı takıp bu sefer Kpop şarkıları dinlemeye başladım...

Bir grup var Maşallah o grubu dinlemeden yapamıyorum, özellikle yeni çıkan şarkılarından sonra banyoda bile o şarkıyı söyleyip dans etmeye çalışıyorum... Grubun ismi Ne acaba dediğinizi Duyuyor gibiyim. grubun ismi NCT  fandom ismi ise Nctzen gerçekten mükemmel kişilikleri ve şarkıları var 21 kişilik bir erkek grubu

Umarım Sizde seversiniz, her neyse Nct dinlemeye devam ederken uyuya kalmışım.

Gözlerimi açtığımda sanırım öğlen 2 sularındaydı ben nasıl bu kadar uyumuşum ? Acaba ilaç mı içtim ? Acaba neden bu saate kadar uyudum ? Diye aklımdan geçirirden iç sesim " Haha beni özledin mi ipeeeeeek seni sinir etmeye geldimmm bence özlemişsindir beni " diyen iç sesime seni neden uyandırdım ki ? Diye söylendim... iç sesimden bazen gerçekten nefret ediyorum.. ' İç ses ciğim lütfen def olup gider misin ?? ' diye söylendim...

Ardından tekrar uyumaya karar verdim...

Yeni bölüm geldi fakat kısa mı oldu sanki ?? Yorumlarınızı bekliyorum bebeklerim 💜💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YATILI OKUL'DA İLK MACERAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin