Výhra

50 3 0
                                    

,,Arané vstávej" uslyším v mém pokoji po ránu. Je to moje matka a tak se pomalu vykopávám z postele. ,,Co je dnes za den?" zeptám se sama sebe a kouknu do rozvrhu na nástěnce. ,,Omg, dneska je vyhlášení té malovací soutěže!" vyjekla jsem a běžela do šatny. Vzala jsem si na sebe černé šaty s holími zády. Vyšla jsem ven a dala si sluchátko do ucha. Zapla si rádio a poslouchala. ,,Soutěž malování vyhrává Arané a její obraz pekla" ozvalo se ze sluchátek. Byla jsem tak šťastná. Konečně se mi splnil sen a já může jít na vysokou školu umění. Došla jsem zpět k našemu domu a řekla to mámě. Máma byla radostí bez sebe. Okamžitě jsem se šla balit a chystat na školu.
Kolem 22hodiny jsem si dokreslila obraz padlého anděla. Vzala jsem si mikinu a vyšla směrem k lesu. ,,Arané zůstaň dnes doma, vždyť víš že se teď v lesích potuluje ten vrah!" zavolala na mě máma, ale já jako vždy ignorovala. Vždyť se mi nikdy nic nestalo. Vzala jsem si na nohy černé kecky které se mi hodily k džínám a mím bílým vlasům. Podívala jsem se ještě do zrcadla. Prohrábla jsem si své jemně vlnité bílé vlasy a přehodila si kapuci. Do kapsy jsem si vložila mobil a odešla směrem k lesu. Po asi 5minutách jsem vešla dovnitř, je to super pocit. Nikde nikdo jen já a příroda. A to ticho. Zhluboka jsem se nadechla a zavřela oči.

Krví MalovanéKde žijí příběhy. Začni objevovat