Malba

46 6 0
                                    

Došli jsme na místo za domem. Všude byly kříže a mráz mi projel po zádech. ,,Dělej! Čeká na tebe práce!" zařval a mířil do jakési budovi. ,,Máš to pero a náčrtník!?" otočul se na mě. ,,A..a..ano mám" odpověděla jsem nejistě. ,,Tak si je připrav, bedeš malovat!" odpověděl mi se zlým úsměvem ve tvář. Vzala jsem si tedy věci do ruky a vešla jsem do budovi. On za mnou zavřel dveře. Uslyšela jsem výdechy ze strachu. V rohu někdo byl. Někdo tam seděl. Muž se na mne otočil, až teď sem si všimla jeho jména na cedulce kterou skrýval v náprsní kapse. ,,Ty se jmenuješ... Max?" zeptala jsem se ho nejistě. ,,Ano tak mě tak oslovuj!" řekl mi s nevlídlím pohledem. Zpět se rozešel do kouta a vyhodil odtamtud mladého kluka. Byl nahý a měl roubík zařízlí v dolní čelisti a v lících. Podíval se na mne smutným pohledem a já uslyšela broušení nože. Zatajil se mi dech a kluk se svíjel ve strachu. Max vykročil ze tmy. ,,Připrav si nádobu na ingoust, až říznu nabereš krev a pak se budeš dívat jak pomalu umírá!!" přikázal mi a mě se zastavil dech a zrychlil tep. Max popadl kluka za kůži na krku a zvedl ho nahoru. Postavil ho a sundal mu roubík a kluk oddechl. Viděla jsem každý záhyb na jeho těle. Ne od svalů, ale od toho jak byl hubený. Žíli mu málem procházeli kůží a každá kost byla vydět. Chlapec začal brečet a slzy mu stékaly po lícních kostí. Začla sem se třást a opřela jsem se o zeď. ,,Připrav se!" rozkázal mi Max. Přišla jsem blíže ke klukovi. Pohladila jsem ho po tváři. ,,Promiň, já za to nemohu" řekla jsem mu do očí a on se mi položil do dlaně. Náhle vykřikl bolestí a já cítila krev na svém hrudníku. Vzala lahvičku a nabrala se slzami v očích krev. Chlapec těžce vydechával a kašlal krev. Lahvička byla naplněna a já měla slzy v očích a klepala se ji ruka s lahvičkou. Kluk sebou škubl a Max do něj znovu zabodl nůž do zad. Chlapec se v bolestech skácel k zemi a okolo něj se vytvořila kaluž krve. On byl mrtví. A já hi teď měla namalovat krví? Jeho krví? Sedla jsem si a vytáhla jsem pero a začala jsem malovat. Bylo to nepříjemné a to že jsem musela malovat jeho krví. Bylo to opravdu to nejhorší co se mi mohlo stát. Po pár minutách bylo hotovo. Bylo to malované do detailů a tak jsem obraz podala Maxovi. Usmálse. ,,Výborně" řekl.

Krví MalovanéKde žijí příběhy. Začni objevovat