Rozdział 2

3.5K 128 14
                                    

Następnego ranka obudziłam się bardzo głodna. Pomyślałam, że coś zjem, a potem zwymiotuje. Poszłam więc do kuchni i wzięłam płatki. Wróciłam do pokoju. Zjadłam je dość szybko, ale nie miałam zamiaru jeść więcej.

Rodzice jeszcze spali, a ja zakradłam się do łazienki i zwróciłam. Niestety mama usłyszała i szybko zmierzyła mi temperaturę.

Nadszedł czas obiadu. Usiadłam na krześle, a pod obrusem na kolanach ukryłam dodatkowy talerz, na który zrzucałam jedzenie.

Potem wyrzuciłam do worka i kosza.

Poszłam położyć się, czułam jak mi ściska żołądek. W końcu zasnęłam.

Obudziłam się około 17. Mama kazała mi przyjść na kolacje. Wzięłam więc kanapki i wróciłam do pokoju. Udając, że je jem. Wypiłam kubek wody.

W nocy nie mogłam spać, więc oglądałam sobie YouTube'a. Bardzo zachciało mi się jeść. Poszłam do kuchni i wzięłam jabłko.

W pewnej chwili usłyszałam, że mama jest za mną
-Kochanie, boli cię coś?
-Trochę głowa...
-Czekaj zmierze ci temperaturę.

Okazało się, że mam wysoką gorączkę. Mama dała mi lekarstwo, i siedziała przez całą noc na moim łóżku, pilnując mnie. Zasnęła wraz ze mną.

Rano zmierzyła mi jeszcze raz temperaturę i kazała mi zostać w domu, a ona z tatą poszli do pracy.

Siedziałam przed komputeram i żułam gumę (oszukiwałam swój żołądek).

Czytałam także blogi o anoreksji. Oglądałam zdjęcia dziewczyn i marzyłam o takim brzuchu jaki miały one.

Typowa AnorektyczkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz