Jelikož tahleta knížka právě přesáhla hranici 2k přečtení a má něco okolo 500 hvězdiček (A taky proto, že jsem nemocná, takže mám čas vymýšlet blbosti.), mě napadlo zeptat se vás na pár otázek, protože jsem od přírody hodně zvědavá.
A rovnou prásknu něco i na sebe. xD
1. Kdy jste se poprvé setkali se shipováním?
U mě to bylo tak... ééé... pět let zpátky, takže ve 12ti.
2. Přivedl vás k tomu někdo nebo to byla náhoda? A nebo něco úplně jiného?
Já jsem o tom tak nějak okrajově slyšela a věděla jsem, že existují nějaké bytosti jménem shippeři...
Ale mezi ně jsem se dostala až ve chvíli, kdy mě má (kupodivu mladší) kamarádka popadla a dotáhla do světa fanfiction.
Tehdy jsem jí nakreslila tohle:
(Jo, všichni víme, že to vypadá příšerně, ale je to obrázek starý zhruba pět let! xD)
3. První OTP?
Severus Snape a OC, která byla Mary Sue jak sviň. xD Ale taky Drarry, kterým mě nakazila právě ona již zmíněná kamarádka.
4. Kdy jste se stali "plnohodnotným Shipperem"?
Já osobně asi tak cca před dvěma roky, zhruba v těch 15ti. - Tehdy jsem začala číst takové "velmi hezké" fanfikce ve velkém a mobilu jsem začala zaplácávat paměť obrázky mého OTP.
5. Kolik zhruba máte OTP?
Já to přestala u dvacítky počítat. xD Protože toho je fakt moc! (Stay lazybones forever. xD)
6. Preferujete hetero nebo homo páry?
It's okay to be gay...
Dobře, přestávám blbnout... Možná. xD
A tady snad ani nemusím nic říkat. - Asi už jste si všimli, že drtivá většina mých oblíbených shipů je prostě homo.
-----------------------------
No, to by z mých otázek bylo asi všechno. :D A jsem docela zvědavá, co zajímavého se dozvím já od vás. :D
ČTEŠ
Problémy Shipperů
RandomHádám, že většina z nás má určitě nějaký ten svůj oblíbený ship, popřípadě OTP; za které je ochoten ,, bojovat". (A jestli tvrdí, že ne, tak pak lže! :D) Jenže... Podporovat nějaký ten ship nemusí být vždycky tak úplně sranda. A právě tahle knížka/p...