Lidi...
Já z vás asi regulérně umřu. Fakt. Nekecám!
Na jeden den odjedu na dobrodružnou expedici (Cca 60 km na kole proti větru, v dešti, občas kroupy a v některých místech slušné nánosy bahna.), a když se vrátím, tak tady 20k přečtení + 5k hvězdiček!
Hehe, a to jsem si myslela, že mou největší odměnou bude po návratu těch posledních pár epizod Mirai Nikki, jež mi zbývají do konce. xD
Takže vám všem moc děkuji, úplně jste mi zvedli náladu! Jste úžasní. ^_^
A zase tady mám pár otázek, když je to ta speciální kapitola... Yaaay! xD
- Jsem totiž tak nějak přemýšlela nad postavami, kterém jsem si vymyslela do několika příběhů, a prostě jsem si řekla, že se musím zeptat na pár otázek trochu "na tělo". xD
1. Shipujete spolu postavy, které spolu nemají nic společného, i když to víte?
Yup. Dvě postavy, které mám nachystané do povídek (Možná se tu časem objeví... A možná taky ne. xD), spolu nemají vůbec nic společného + jeden z nich je ke všemu asi aromantický (Nepléct s aromatický! xD) nebo asexuální, ale já je stejně dávám dohromady, jelikož by to byla sranda! (A taky dost možná znásilnění, ale to už je vedlejší. xD)
2. Když píšete svůj vlastní příběh, máte potřebu některé postavy v duchu shipovat?
Of course! xD Většina rozepsaných nebo vymyšlených věcí je proshipovaná skrz na skrz.
3. Pokud jste odpověděli kladně na předchozí otázku... Stávají se pak tyto shipy skutečnou součástí příběhu?
V některých případech ano (Pokud je na tom ten příběh z části postavený.), ale ne vždycky.
Musím se trochu krotit, jinak by se všeho nakonec bylo psané pornisko. xD
4. Když už si takhle vymyslíte postavy, mají nějaké úchylky, jinou sexuální orientaci nebo něco podobného?
*Zamyslí se* Hmmm...
Postava n°1: bisexuální, částečně nekrofil, trochu pedofil a sadista
Postava n°2: asexuální/aromantický
Postava n°3: gay, gay, GAY jak duha
Postava n°4: transgender
Hmmm... Má cenu ještě odpovídat? xD
5. Myslíte si, že se takové věci zmíněné v předchozí otázce můžou dávat do příběhů?
Ano, ale myslím si, že by si to ten člověk měl nejdříve nastudovat a něco o tom vědět.
Nebo to pak dopadne jako některé "emo" povídky tady na wattpadu:
"Došla jsem domů ze školy a první, co jsem udělala, bylo, že jsem se zavřela do koupelny a začala se řezat a je mi jedno, že k tomu vlastně nemám žádný důvod!"
Takže pokud někdo umí vážně dobře zpracovat mírně ožehavé či slušnějšími lidmi zavrhované téma, já si to mile ráda přečtu.
A co vy a vaše odpovědi? Docela by mě to zajímalo. :D
P. S. Jako ten Grell v médiích si připadám, když sepisuju věci zmíněné v dnešních otázkách... Ale stejně v nich pokračuju. xD
ČTEŠ
Problémy Shipperů
RandomHádám, že většina z nás má určitě nějaký ten svůj oblíbený ship, popřípadě OTP; za které je ochoten ,, bojovat". (A jestli tvrdí, že ne, tak pak lže! :D) Jenže... Podporovat nějaký ten ship nemusí být vždycky tak úplně sranda. A právě tahle knížka/p...