Nikdy nemůžeme číst "velmi slušnou" fanfikci na veřejnosti.
Proč? To je snad jasné, ne?
A.) Nosebleed. Nosebleed. Nosebleed.
Je třeba něco dodávat? xD
B.) Začneme se blbě uculovat, a pak se nás lidi ptají, co se děje, a my jim nemůžeme jen tak odpovědět: "Ále, jenom tady čtu hardcore yaoi povídku klasifikovanou jako 18+."
- Teda, jakože můžeme jim to říct, ale pokud to nejsou naši kamarádi, kteří už jsou zvyklí, tak asi s křikem utečou až na druhý konec republiky.
C.) Začněme vydávat retardované zvuky (asi jako démon/shinigami v říji* zkombinovaný s kojotem, kterému někdo šlápl na ocas), mácháme při tom rukama jako retardovaný lachtan a občas ze sebe vyrazíme zvuk jako: "Awww, dokonalé! Já umřů!"
D.) Pokud je ta povídka špatná, máme neskutečně velkou potřebu ji začít kritizovat. - Takže pak můžete sedět s partou kamarádů na obědě, všichni ostatní jí a jenom vy se z ničeho nic ozvěte: "Tohle je totálně nereálné! Vždyť takhle by ho roztrhl vejpůl!"
A veškeré osazenstvo u stolu se na vás otočí. (A pokud se vztekáte dost hlasitě, tak klidně i celá jídelna.)
E.) Pokud patříte k takovým těm umírněnějším, neustále jste ve stresu a ve strachu, že někdo z okolních lidí přijde na to, co čtete.
A vlastně nemusíte ani patřit k umírněným. - Stačí být na rodinné oslavě. (To je teprve adrenalin, když vám někdo nakoukne přes rameno do mobilu.)
F.) Pokud jsou vedle nás nějací kamarádi, kteří znají tu zvrácenou stránku naší maličkosti, máme neskutečnou potřebu jim cpát mobil pod nos se slovy: "Přečti si to! To je naprosto dokonalé! Zvlášť tady tahle pasáž!"
- Zde někdy dochází ke kombinaci s bodem C.
Tak co? Který bod vás vystihuje nejvíc? Nebo je to u vás ještě úplně jinak?
* - Tohle je jen taková menší narážka na příběh "Boku No Pedoshitsuji" z profilu OneHellOfACringe xD
ČTEŠ
Problémy Shipperů
RastgeleHádám, že většina z nás má určitě nějaký ten svůj oblíbený ship, popřípadě OTP; za které je ochoten ,, bojovat". (A jestli tvrdí, že ne, tak pak lže! :D) Jenže... Podporovat nějaký ten ship nemusí být vždycky tak úplně sranda. A právě tahle knížka/p...