Spoluautorství

473 52 28
                                    

Já vím, tohle není přímo problém, ale myslím si, že bych to sem mohla dát, jelikož to:

A. Řeší hned několik problémů ohledně psaní fanfikcí s nějakým shipem. - Např. když nejste schopní napsat ani čárku nebo máte pocit, že jste jediná takhle zvrácená osoba. (Což v této kapitole hodlám ještě zmínit.)

B. Může být celkem dobrý zážitek, ale taky zkušenost a celkově něco nového.

A proč že to vlastně zmiňuji?

Inu, tady na wattpadu jsem se seznámila se dvěma otaku shipperkama, které mimo jiné skvěle píšou a vlastně jsou to moc fajn osoby.

A právě s těmito dvěma nadanýma holčinama, jež na této stránce vystupují pod jmény Rhaenis a Sleepisperfect, jsme napsaly "velmi slušnou" fanfikci na Tokyo Ghoul.

A já si při tom uvědomila jednu věc:

Když se nemůžete rozhodnout mezi dvěma postavami, kterou použijte do shipu, tak prostě z toho udělejte trojku! xD

Ne, to není ta "moudrost", o kterou jsem se s vámi chtěla podělit. (I když taky na tom něco bude. xD)

To, co jsem chtěla říct, je, že takové spoluautorství je vážně fajn.

A to hned z několika důvodů:

1. Pokud to píšete přes chat a ve formě RPG (role-play game), tak si mimo jiné odnesete i schopnost měnit své plány nebo vymýšlet věci za pochodu. - Přece jenom, když máte něco namyšlené, ale ten další vám to svojí zprávou totálně rozhodí, musíte nějak zareagovat.

2. Vyhecuje vás to k lepším výkonům, protože jakmile si přečtete to, co napsal/i váš/vaši spoluautor/ří, řeknete si, že se musíte snažit, abyste to nepokazili.

3. Jakmile nevíte, jak pokračovat dál, vždycky se můžete obrátit na toho, kdo s vámi danou věc píše.

4. Nepřipadáte si tak blbě, jelikož už nejste jediný shipper se zvrácenými nápady v okolí. (Vážně super je, když se tak navzájem podporujete... Ale občas není na škodu, když je mezi vámi někdo, kdo to trošičku krotí.)

5. Rozšíříte si obzory, co se týče "slušných" scén a podobně. (Nebo druhá možnost: Rozšíříte ty obzory někomu jinému.)

6. Spojíte vlastně dohromady čtení a psaní fanfikcí... A věřte mi, že to je skutečně něco. :D

7. A hlavně: DOBŘE SE POBAVÍTE. A to nejenom při samotném psaní, ale i při normálním kecání, když čekáte na odpověď/příchod dalšího spoluautora. (Rhaenis, teď myslím tu tvoji hlášku s tím, kde je Kaneki. xD)

Takže abych to tak nějak uzavřela: Pokud se vám podaří sehnat nějakého Shippera stejně "naladěného", jako jste vy, který ještě ke všemu rád píše... Neváhejte a domluvte se s ním na společném psaní. - Nebudete litovat. :D

-MeNecropolis-

Problémy ShipperůKde žijí příběhy. Začni objevovat